Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (9)

  1. Nika Drnovšek: Odnos šestošolcev do trajnostne kakovosti življenja
  2. Irena Logar: Vsebinska aktualizacija modulov gospodinjstva z vidika trajnosti
  3. Kristina Ferlan: Uporaba didaktičnih iger pri pouku gospodinjstva
  4. Tjaša Osredkar: Dejavniki, ki po mnenju osnovnošolcev in njihovih staršev vplivajo na preživljanje prostega časa
  5. Sanda Kostelac: Uporaba prehranskih kart pri prehranskem izobraževanju
  6. Tanja Peulić: Analiza vključevanja vsebin trajnostne mode v predmete gospodinjstva
  7. Tjaša Klemen: Vloga predmeta gospodinjstva pri okoljskem osveščanju - znanje in mnenje učencev
  8. Sara Pajić Osolnik: Mnenje učencev 5. in 9. razreda osnovne šole o izbranih vidikih finančnega opismenjevanja
  9. Urška Rigler: Nakupne navade študentov

Diplomska dela (22)

  1. Maja Napret: Zeleno gospodinjstvo
  2. Petra Pavlin: Uporabnost vsebin predmeta Gospodinjstvo v vsakdanjem življenju
  3. Aleksandra Zabavnik: Vpliv materialnega standarda pri nakupu prehranskih izdelkov
  4. Anja Pelko: Odziv učencev na eksperimentalno delo pri pouku gospodinjstva
  5. Brina Lorger: Odnos otrok do blagovnih znamk oblačil in obutve
  6. Anja Novak: Tekstilna ekologija pri gospodinjskem pouku
  7. Metka Goričar: Pojmovne mape pri predmetu gospodinjstvo v srednjem strokovnem izobraževanju bolničar - negovalec
  8. Nina Gregorič: Didaktična igra "OBRNI IN POVEJ" pri pouku gospodinjstva
  9. Martina Erjavšek: Sodelovalno učenje pri pouku gospodinjstva
  10. Urška Rušnjak: Nova didaktična namizna igra pri pouku gospodinjstva
  11. Jana Beronja: Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri gospodinjstvu
  12. Maja Bavdek: Aktivno preživljnje prostega časa otrok v družbi staršev
  13. Damjana Lampe: Preverjanje učinkovitosti prehranskih kart
  14. Urška Brunšek: Ekonomski vidiki preskrbe kmečkega gospodinjstva s hrano
  15. Tim Osmak: Poznavanje označb na živilih pri osnovnošolcih
  16. Nataša Rustja: Problemski pouk pri pouku gospodinjstva v 6. razredu osnovne šole
  17. Katarina Danilov: Mnenja učiteljev o izkustvenem učenju pri pouku gospodinjstva
  18. Klaudija Šeruga: Celostno ravnanje z odpadki
  19. Špela Škof: Pogled učencev na prisotnost škodljivih snovi v oblačilih
  20. Gloria Krapež: Tekstilne tehnike - zanimivost in uporaba z vidika osnovnošolcev
  21. Kasandra Štebe: Profesionalni razvoj učitelja biologije in gospodinjstva
  22. Damjana Njivar: Mnenje učencev o projektnem učnem delu podprtim z uporabo sodobne IKT pri gospodinjstvu

Druga dela (8)

  1. Francka Lovšin Kozina, Mateja Benedik, Verena Koch: Slovenian children's consumer behaviour
  2. Marina Svečko, Francka Lovšin Kozina: Živim in jem zdravo
  3. Tina Trobec, Špela Hrast, Francka Lovšin Kozina: Uporaba prehranske piramide in prehranskega krožnika skozi oči učencev
  4. Francka Lovšin Kozina, Nina Ponikvar: Financial literacy of first-year university students
  5. Lea Grmek: Zmanjševanje porabe energije doma
  6. Martina Erjavšek, Francka Lovšin Kozina: Stališča učiteljev z ustrezno in neustrezno formalno izobrazbo za poučevanje gospodinjstva do predmeta gospodinjstvo
  7. Jana Beronja, Verena Koch, Francka Lovšin Kozina: Učinkovitost uporabe spletnega kviza pri poučevanju prehranskih vsebin
  8. Francka Lovšin Kozina, Mira Metljak: Integrating the contents of financial literacy in the teaching process