izpis_h1_title_alt

Mnenje učencev 5. in 9. razreda osnovne šole o izbranih vidikih finančnega opismenjevanja : magistrsko delo
ID Pajić Osolnik, Sara (Avtor), ID Lovšin Kozina, Francka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,80 MB)
MD5: 24F8803877CF6D5A39F3FB4CFB729EE0

Izvleček
V posameznikovem življenju finančna pismenost predstavlja eno izmed pomembnih življenjskih kompetenc, saj živimo v svetu, kjer vsakodnevno razpolagamo z denarjem. V okviru devetletnega osnovnošolskega izobraževanja otroci pridobijo največ informacij s področja finančnega opismenjevanja v 5. razredu pri predmetu gospodinjstvo; vsebine se kasneje sistematično ne nadgradijo. Z raziskavo smo želeli pridobiti mnenje učencev o izbranih vidikih finančnega opismenjevanja v devetletni osnovni šoli. V raziskavi, v katero so bili vključeni učenci 5. in 9. razreda osnovnih šol, je sodelovalo 84 učencev, 46 iz petega razreda in 38 iz devetega razreda. Rezultati so pokazali, da bi si učenci želeli v šoli pridobiti več znanja s področja finančne pismenosti. V procesu finančnega opismenjevanja vlogi šole pripisujejo veliko pomembnost; prav tako se jim zdi znanje finančnega opismenjevanja pomembno. Vsebine finančne pismenosti, ki so jih obravnavali v petem razredu pri predmetu gospodinjstvo, se učencem ne zdijo pretežke, kar se je pokazalo tudi pri reševanju preizkusa znanja, saj so osnovne pojme učenci zelo dobro poznali.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Finance, Pismenost, Učenci, Finančno opismenjevanje, učenci, stališča, osnovna šola
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:S. Pajić Osolnik
Leto izida:2024
Št. strani:51 str.
PID:20.500.12556/RUL-162365 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.011.2:336(043.2)
COBISS.SI-ID:208646915 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.09.2024
Število ogledov:50
Število prenosov:335
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Primary school students' views on selected aspects of financial literacy in grades 5 and 9
Izvleček:
In an individual's life, knowledge of financial literacy is one of the most important competencies because we live in a world where we handle money daily. As part of the nine-year elementary school education, children acquire the most information in the field of financial literacy in the 5th grade, in the home economics subject, and the content is systematically upgraded later. Given the importance of financial literacy in today's times, we used research to obtain the opinions of pupils on selected aspects of financial literacy in nine-year elementary school. 5th- and 9th-grade pupils of elementary schools were included in the research. The sample included 84 pupils, 46 from the fifth grade and 38 from the ninth grade. A qualitative and quantitative research approach was used. Through the conducted research we wanted to find out what pupils’ knowledge is, what importance pupils attribute to financial literacy, how demanding they find the financial content discussed in the 5th grade in the home economics subject, and what role they attribute to school in the process of financial literacy. We found that pupils would like to acquire more knowledge in the field of financial literacy at school. In the process of financial literacy, they attach great importance to the role of schools, and they also consider financial literacy knowledge important. The contents of financial literacy, which were discussed in the fifth grade, in the subject household, do not seem too difficult to the pupils, which was also shown when solving the survey questionnaire – the pupils know the basic concepts very well.

Ključne besede:Financial literacy, pupils, opinion, elementary school

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj