Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Matej Urbančič:
Medpredmetna povezava vsebin in razumevanje pri predmetu Naravoslovje
Magistrska dela (1)
Elizabeta Koželj:
Učitelj in romski učenci z vidika ekološkosistemske teorije
Diplomska dela (10)
Karin Tanja Žnidarčič:
Televizija, šolski otroci in njihovi starši
Veronika Merčnik:
Tekmovanje in sodelovanje v angleškem in slovenskem razredu
Maja Miklavčič:
Interesne dejavnosti, učni uspeh in priljubljenost med sošolci
Andrej Jakoš:
Videoigre in uspešnost reševanja problemov pri osnovnošolskih otrocih
Sabina Jurkovič:
Psihično nasilje nad otroki
Anamarija Mirtič:
Medosebni odnosi v razredu z vidika nekaterih osnovnošolskih učiteljev v Sloveniji, Indiji in na Islandiji
Petra Krančan:
Vrednote v različnih razvojnih obdobjih in medgeneracijski prenos vrednot
Lea Ojo:
Družine otrok z Downovim sindromom in strategije mater pri spoprijemanju s stresom ob seznanitvi z diagnozo
Neja Korbar:
Lastnosti, ki jih cenimo pri prijateljih v različnih razvojnih obdobjih
Jasmina Verbanac:
Poslušanje v razredu
Druga dela (6)
Marjanca Pergar-Kuščer:
Education in the context of identity, talent development and responsible citizenship
Helena Smrtnik Vitulić:
Spoznavanje otrok v razredu
Marjanca Pergar-Kuščer, Cveta Razdevšek-Pučko:
Sodelovanje in tekmovanje v šoli
Alistair Ross, Márta Fülöp, Marjanca Pergar-Kuščer:
Teachers' constructions of cooperation, competition and citizenship
Simona Prosen, Marjanca Pergar-Kuščer:
The preschool teacher as an object of attachment
Majda Cencič, Marjanca Pergar-Kuščer:
Dejavniki učenja in sporočilnost šolskega prostora