Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Metka Novak:
Sodelovanje med starši in strokovnimi delavci v socialno varstvenih zavodih
Matej Rovšek:
Značilnosti usmerjanja otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem razvoju
Magistrska dela (1)
Tanja Strojan:
Vpliv zunanjih dejavnikov na razumevanje pri branju v I. triletju
Diplomska dela (9)
Maruša Sitar:
Masaža kot strategija za rehabilitacijo učenca z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
Barbara Žnidarko:
Individualiziran program - zakonska zahteva ali pomoč učiteljem za uspešno in kvalitetno poučevanje otrok z motnjami avtističnega spektra?
Bernarda Okoliš:
Sodelovanje strokovnjakov s starši otroka s posebnimi potrebami
Mojca Bohinc:
Reševanje konfliktov med učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Anja Topler:
Razlogi za zaskrbljenost in reševanje njenih posledic med mladostniki na Koroškem
Anja Pančur:
Sodelovanje staršev učencev z učnimi težavami pri uresničevanju individualiziranega programa
Valentin Pavlič Rebec:
Individualizirano programiranje za učence s posebnimi potrebami na rednih osnovnih šolah
Saša Rakar:
Prostorska organizacija in timsko sodelovanje strokovnih skupin pri izvajanju dodatne strokovne pomoči v vrtcu
Maja Rajh:
Medsebojna povezanost globalne ocene in načrtovanih ciljev v individualiziranih programih
Druga dela (1)
Ingrid Žolgar, Majda Končar, Mojca Lipec-Stopar, Roman Rener, Mirjana Hafnar, Luj Šprohar:
Analiza in predlog nadgradnje socialega vključevanja slepih in slabovidnih oseb v sistem vzgoje in izobraževanja