Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Urška Tuškej Lovšin: Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve

MSc theses (6)

  1. Katja Grubiša: Vpliv skladnosti zaznane podobe znamke in porabnika na identifikacijo porabnika s trajnostnimi modnimi znamkami
  2. Ajda Gregorc: Vloga skladnosti jaza in avtentičnosti pri identifikaciji s spletnimi vplivneži in revijami o življenjskem slogu
  3. Špela Horvat: Vloga deležnikov in njihovega sodelovanja pri razvoju gorskega kolesarstva kot turistične panoge v Sloveniji
  4. Maja Ercegovac: Vpliv zvezdnikov, spletnih vplivnežev in strokovnjakov kot podpornikov znamk na nakupne odločitve potrošnikov
  5. Kristjan Pahor: Doseganje identifikacije porabnikov s sponzorji nogometnih klubov in njena vloga pri učinkovitosti sponzorstva
  6. Maja Burja: Vpliv zvoka v avdiovizualnih oglasih pijač na odnos do oglasa in odnos do izdelka

BSc theses (17)

  1. Urška Tuškej Lovšin: Identifikacija potrošnika s tržno znamko
  2. Urška Tuškej Lovšin: Uporaba analize omrežja asociacij pri merjenju korporativnega ugleda
  3. Lina Gorjup: Vpliv aspiracijskih referenčnih skupin na odločanje porabnikov v procesu prisvajanja novosti
  4. Tina Roškar: Zvestoba porabnikov kozmetični znamki ob umiku izdelka iz asortimana znamke
  5. Tena Prvulović: Vloga informiranega razkrivanja podatkov pri zaupanju v spletna družbena omrežja
  6. Nina Ivančič: Vloga zaupanja pri odnosu uporabnikov do klepetalnih robotov
  7. Tina Križaj: Odnos potrošnikov do interakcije s klepetalnimi roboti na njihovi odločitveni poti
  8. Kristjan Pahor: Kriteriji izbora sponzoriranca v športu med podjetji na slovenskem trgu
  9. Minela Jelečević: Vloga spletnih družbenih omrežij pri doseganju zvestobe porabnikov
  10. Maja Marković: Analiza kakovosti integracije na ravni sporočila: študiji primera kampanj podjetij Telekom Slovenije in A1 Slovenija
  11. Lara Hebar: Vključevanje medorganizacijskih porabnikov v komunikacijo na spletnih družbenih omrežjih na medorganizacijskem trgu
  12. Anamarija Dolenc: Vloga zadovoljstva, zaupanja in vključenosti porabnikov pri doseganju zvestobe hotelom
  13. Nikolaja Frece: Vloga in načini vključevanja porabnikov v komunikacije znamk: primer generacije Z in panoge telekomunikacij
  14. Polona Benko: Proces sprejemanja nakupnih odločitev mamic pri nakupu otroške hrane in prehranskih dodatkov
  15. Tina Kosec: Vpliv značilnosti programov zvestobe na čustveno in vedenjsko zvestobo – primer kartic zvestobe trgovcev na slovenskem trgu
  16. Ajda Cedilnik: Vpliv zaznanega značaja znamk na osebno povezanost porabnikov z znamko: primer trgovcev na slovenskem trgu
  17. Lea Mavec: Vloga transparentnosti pri objavljanju plačanih objav na primeru Instagrama