Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Numbers
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Urška Tuškej Lovšin:
Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve
MSc theses (6)
Katja Grubiša:
Vpliv skladnosti zaznane podobe znamke in porabnika na identifikacijo porabnika s trajnostnimi modnimi znamkami
Ajda Gregorc:
Vloga skladnosti jaza in avtentičnosti pri identifikaciji s spletnimi vplivneži in revijami o življenjskem slogu
Špela Horvat:
Vloga deležnikov in njihovega sodelovanja pri razvoju gorskega kolesarstva kot turistične panoge v Sloveniji
Maja Ercegovac:
Vpliv zvezdnikov, spletnih vplivnežev in strokovnjakov kot podpornikov znamk na nakupne odločitve potrošnikov
Kristjan Pahor:
Doseganje identifikacije porabnikov s sponzorji nogometnih klubov in njena vloga pri učinkovitosti sponzorstva
Maja Burja:
Vpliv zvoka v avdiovizualnih oglasih pijač na odnos do oglasa in odnos do izdelka
BSc theses (17)
Urška Tuškej Lovšin:
Identifikacija potrošnika s tržno znamko
Urška Tuškej Lovšin:
Uporaba analize omrežja asociacij pri merjenju korporativnega ugleda
Lina Gorjup:
Vpliv aspiracijskih referenčnih skupin na odločanje porabnikov v procesu prisvajanja novosti
Tina Roškar:
Zvestoba porabnikov kozmetični znamki ob umiku izdelka iz asortimana znamke
Tena Prvulović:
Vloga informiranega razkrivanja podatkov pri zaupanju v spletna družbena omrežja
Nina Ivančič:
Vloga zaupanja pri odnosu uporabnikov do klepetalnih robotov
Tina Križaj:
Odnos potrošnikov do interakcije s klepetalnimi roboti na njihovi odločitveni poti
Kristjan Pahor:
Kriteriji izbora sponzoriranca v športu med podjetji na slovenskem trgu
Minela Jelečević:
Vloga spletnih družbenih omrežij pri doseganju zvestobe porabnikov
Maja Marković:
Analiza kakovosti integracije na ravni sporočila: študiji primera kampanj podjetij Telekom Slovenije in A1 Slovenija
Lara Hebar:
Vključevanje medorganizacijskih porabnikov v komunikacijo na spletnih družbenih omrežjih na medorganizacijskem trgu
Anamarija Dolenc:
Vloga zadovoljstva, zaupanja in vključenosti porabnikov pri doseganju zvestobe hotelom
Nikolaja Frece:
Vloga in načini vključevanja porabnikov v komunikacije znamk: primer generacije Z in panoge telekomunikacij
Polona Benko:
Proces sprejemanja nakupnih odločitev mamic pri nakupu otroške hrane in prehranskih dodatkov
Tina Kosec:
Vpliv značilnosti programov zvestobe na čustveno in vedenjsko zvestobo – primer kartic zvestobe trgovcev na slovenskem trgu
Ajda Cedilnik:
Vpliv zaznanega značaja znamk na osebno povezanost porabnikov z znamko: primer trgovcev na slovenskem trgu
Lea Mavec:
Vloga transparentnosti pri objavljanju plačanih objav na primeru Instagrama