izpis_h1_title_alt

Vloga skladnosti jaza in avtentičnosti pri identifikaciji s spletnimi vplivneži in revijami o življenjskem slogu : magistrsko delo
ID Gregorc, Ajda (Author), ID Tuškej Lovšin, Urška (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (2,71 MB)
MD5: 19F27B0E3FC93ABF160A8D701280D99E

Abstract
Tako spletni vplivneži kot revije o življenjskem slogu so v zadnjih letih postavljeni pred velik izziv – kako svoje sledilce in bralce ohraniti na dolgi rok. S ciljem grajenja dolgoročnih in predanih odnosov s svojim občinstvom je izredno pomembno doseči, da se ti s spletnimi vplivneži in revijami identificirajo. Pregled literature je namreč pokazal, da identifikacija spodbuja redno spremljanje medijskih entitet ter širjenje govoric o njih. V svoji nalogi zato v središče preučevanja postavljam pojav identifikacije občinstva z medijskimi znamkami in se sprašujem, kako jo okrepiti. S ciljem pojasniti moč identifikacije se naslonim na teorijo skladnosti jaza. Ugotovim, da lahko medijske znamke identifikacijo s svojim občinstvom učinkovito dosežejo, če se njihova podoba ujema z dejansko in želeno podobo njihovega občinstva, obenem pa tudi z večjo avtentičnostjo. V empiričnem delu naloge preučim vpliv omenjenih dejavnikov na identifikacijo in vlogo identifikacije na redno spremljanje in širjenje govoric za obe medijski znamki. Rezultati lastne kvantitativne raziskave pokažejo, da je identifikacija z obojimi izredno nizka. Ugotovim, da na njeno moč vplivata skladnost jaza in avtentičnost, vendar pa se pomen preučenih dejavnikov pri doseganju identifikacije z obema medijskima znamkama razlikuje. Pri spletnih vplivnežih na identifikacijo najbolj vpliva ujemanje zaznane podobe z želeno samopodobo porabnika, precej enakovredno pa tudi ujemanje z dejansko samopodobo in avtentičnost. Pri revijah o življenjskem slogu pa na identifikacijo vpliva predvsem ujemanje zaznane podobe revije z dejansko samopodobo porabnika, medtem ko je vpliv avtentičnosti šibek, ujemanje na želeni ravni pa na identifikacijo nima vpliva. Identifikacija pomembno vpliva na širjenje govoric in redno spremljanje.

Language:Slovenian
Keywords:identifikacija z medijskimi znamkami, skladnost jaza, spletni vplivneži, revije o življenjskem slogu, avtentičnost
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Gregorc]
Year:2021
Number of pages:137 str.
PID:20.500.12556/RUL-131680 This link opens in a new window
UDC:316.6:316.728(043.2)
COBISS.SI-ID:81325059 This link opens in a new window
Publication date in RUL:01.10.2021
Views:824
Downloads:72
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:The role of self-congruity and authenticity in identification with social media influencers and lifestyle magazines
Abstract:
Social media influencers (SMIs) and lifestyle magazines must achieve identification of their audiences with them in order to retain them in the long run. A literature review has shown that identification encourages regular consumption and word of mouth (WOM). Therefore, the focal phenomenon of my thesis is identification with media brands and its reinforcement. To explain the strength of identification, I rely on the self-congruity theory. Based on the latter two antecedents of identification with media brands are proposed – the congruity of media brand image with actual and ideal image of their audience and authenticity. In the empirical part, I examine the influence of proposed antecedents on identification and its role on the regular consumption and WOM for both media brands. Even though the results of quantitative research show that identification with both is extremely low, its strength highly depends on self-congruity and authenticity. However, the importance of the factors of identification with the two media brands differs. In the case of SMIs, it is influenced by the ideal and actual self-image congruity, as well as by authenticity. In the case of lifestyle magazines, it is mainly influenced by the actual self-image congruity. Contrary to SMIs, the influence of authenticity is weak, while the ideal self-congruity has no influence on identification. Identification has a significant impact on of the positive WOM and regular consumption.

Keywords:identification with media brands, self-congruity, social media influencers, lifestyle magazines, authenticity

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back