Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Številke
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Urška Tuškej Lovšin:
Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve
Magistrska dela (6)
Katja Grubiša:
Vpliv skladnosti zaznane podobe znamke in porabnika na identifikacijo porabnika s trajnostnimi modnimi znamkami
Ajda Gregorc:
Vloga skladnosti jaza in avtentičnosti pri identifikaciji s spletnimi vplivneži in revijami o življenjskem slogu
Špela Horvat:
Vloga deležnikov in njihovega sodelovanja pri razvoju gorskega kolesarstva kot turistične panoge v Sloveniji
Maja Ercegovac:
Vpliv zvezdnikov, spletnih vplivnežev in strokovnjakov kot podpornikov znamk na nakupne odločitve potrošnikov
Kristjan Pahor:
Doseganje identifikacije porabnikov s sponzorji nogometnih klubov in njena vloga pri učinkovitosti sponzorstva
Maja Burja:
Vpliv zvoka v avdiovizualnih oglasih pijač na odnos do oglasa in odnos do izdelka
Diplomska dela (17)
Urška Tuškej Lovšin:
Identifikacija potrošnika s tržno znamko
Urška Tuškej Lovšin:
Uporaba analize omrežja asociacij pri merjenju korporativnega ugleda
Lina Gorjup:
Vpliv aspiracijskih referenčnih skupin na odločanje porabnikov v procesu prisvajanja novosti
Tina Roškar:
Zvestoba porabnikov kozmetični znamki ob umiku izdelka iz asortimana znamke
Tena Prvulović:
Vloga informiranega razkrivanja podatkov pri zaupanju v spletna družbena omrežja
Nina Ivančič:
Vloga zaupanja pri odnosu uporabnikov do klepetalnih robotov
Tina Križaj:
Odnos potrošnikov do interakcije s klepetalnimi roboti na njihovi odločitveni poti
Kristjan Pahor:
Kriteriji izbora sponzoriranca v športu med podjetji na slovenskem trgu
Minela Jelečević:
Vloga spletnih družbenih omrežij pri doseganju zvestobe porabnikov
Maja Marković:
Analiza kakovosti integracije na ravni sporočila: študiji primera kampanj podjetij Telekom Slovenije in A1 Slovenija
Lara Hebar:
Vključevanje medorganizacijskih porabnikov v komunikacijo na spletnih družbenih omrežjih na medorganizacijskem trgu
Anamarija Dolenc:
Vloga zadovoljstva, zaupanja in vključenosti porabnikov pri doseganju zvestobe hotelom
Nikolaja Frece:
Vloga in načini vključevanja porabnikov v komunikacije znamk: primer generacije Z in panoge telekomunikacij
Polona Benko:
Proces sprejemanja nakupnih odločitev mamic pri nakupu otroške hrane in prehranskih dodatkov
Tina Kosec:
Vpliv značilnosti programov zvestobe na čustveno in vedenjsko zvestobo – primer kartic zvestobe trgovcev na slovenskem trgu
Ajda Cedilnik:
Vpliv zaznanega značaja znamk na osebno povezanost porabnikov z znamko: primer trgovcev na slovenskem trgu
Lea Mavec:
Vloga transparentnosti pri objavljanju plačanih objav na primeru Instagrama