Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (4)

  1. Peter Grandits: Model of Literary Instruction through Narrative Identity
  2. Kaja Lenič: Vzgojni stili in bralna pismenost učencev ob koncu tretjega razreda osnovne šole
  3. Miha Lovšin: Karierna odločitev v socialnem in kulturnem kontekstu
  4. Iliriana Tahiraj: The role of organizational culture in change processes in higher education

MSc theses (24)

  1. Jasmina Begić: Od mladoletnika do serijskega morilca
  2. Katra Štular: Soočanje učiteljev razrednega pouka z nasiljem staršev nad otroki
  3. Petra Rakovec: Medvrstniško spolno nasilje v osnovni šoli
  4. Azra Selimanović: Psihična in fizična zloraba otroka v družini in znaki zlorab v šoli
  5. Anja Kopač Lautar: Dotik v kiparstvu in v družbi
  6. Petra Maček: Lik učitelja in kakovost osnovne šole
  7. Katja Koprivšek: Prednosti in slabosti poučevanja lastnega otroka v šoli
  8. Esmeralda Božić: Zlorabe otrok z motnjami v duševnem razvoju v družinskem okolju ter njihove vedenjske in čustvene težave
  9. Valeriia Marianova: Kulturne razlike in vzgoja predšolskih otrok
  10. Zala Krajnc: Konceptualizacija transferja med učiteljem in učencem
  11. Lana Klopčič: Vzpostavljanje avtoritete učitelja v razredu z vidika učencev in učiteljev
  12. Petra Kos: Vpliv risank na razvoj otrok
  13. Suzana Poropat: Stališča učiteljev razrednega pouka in svetovalnih delavcev o zlorabah otrok
  14. Neja Sečnik: Refleksija vzgojnega načrta osnovne šole
  15. Ana Jančigaj: Spopadi s pluralizmom vrednot in prepričanj v javni šoli
  16. Kaja Čepin: Analiza vzgojnih načrtov osnovne šole
  17. Darija Premk: Vključenost staršev v izobraževanje njihovih otrok
  18. Mirjam Tolar: Avtoriteta učitelja v osnovni šoli
  19. Tatjana Velkova: Vzgojni stili z vidika učitelja
  20. Nina Popović: Avtoriteta učitelja v programu Evropske šole Ljubljana
  21. Maruša Pišljar: Konceptualizacija izboljšav slovenske osnovne šole
  22. Laura Maselj: Kognitivno-vedenjska terapija kot ena izmed oblik podpore učiteljem
  23. Jasmina Potočnik: Vpliv pandemije Covid-19 na družine s šoloobveznimi otroki
  24. Špela Moravec: Spopadanje z avtoriteto pri učiteljih začetnikih

BSc theses (8)

  1. Barbara Marić: Šolanje v Sloveniji in Ugandi
  2. Petra Rus: Avtoriteta učitelja v javni šoli
  3. Katja Rovan: Pravljica v očeh psihoanalize - pravljica kot metoda terapije pri logopedski obravnavi patologije selektivnega mutizma
  4. Uroš Podobnik: Patriotizem v vrtcu
  5. Blaž Merhar: Učinkovitost vzgojnih dejavnosti in ukrepov pri populaciji romskih učencev po vzgojnem načrtu
  6. Irena Lah: Antiavtoritarnost in šola
  7. Anita Perko: Vzgojiteljevo preventivno delovanje pri razvoju otrokove osebnosti
  8. Anja Lipovšek: Spolno nasilje nad ženskami in otroki

Other documents (42)

  1. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  2. Janez Krek: Two principles of early moral education
  3. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  4. Janez Krek: Argument za strpnost
  5. Pavel Zgaga, Alojz Pluško, Janez Krek, Mojca Kovač Šebart, Ljubica Marjanovič Umek, Zdenko Medveš: Izobraževanje in izobraževalni sistem
  6. Janez Krek, Mojca Kovač Šebart: Citizenship education in Slovenia after the formation of the independent state
  7. V šolstvu gre za ljudi, ljudje pa smo že tisoče let enaki
  8. Nasploh je izhodišče obstoječi sistem, ki ga bomo skušali dograjevati
  9. Janez Krek: Država, slaba mati
  10. Dr. Janez Krek, predsednik nacionalne strokovne skupine za pripravo bele knjige o vzgoji in izobraževanju
  11. Janez Krek: Pot do kakovostnega znanja je nujno tudi težka
  12. Janez Krek: Kako bodo naši otroci znali
  13. "Bojim se, da konfliktnost politike z njeno makiavelistično logiko pri ljudeh ustvarja jezo in razočaranje. Človek ne vidi več smisla, da bi se še trudil."
  14. Učitelj v vlogi raziskovalca
  15. Mojca Kovač Šebart, Janez Krek, Janez Vogrinc: O vzgojni zasnovi v javnih osnovnih šolah - kaj pokažejo empirični podatki
  16. Urška Fajfar, Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
  17. Janez Vogrinc, Janez Krek: Delovanje svetovalne službe
  18. Janez Krek, Roman Globokar, Janica Kalin, Zdenko Kodelja, Igor Pribac, Marjan Šimenc: Uvod
  19. Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: Osnovna šola
  20. Janez Krek, Andreja Barle Lakota, Valentin Bucik, Zdenko Kodelja, Marjan Šimenc, Marina Tavčar Krajnc, Boris Dular, Elido Bandelj, Janez Dekleva, Branko Kumer, Miha Lovšin, Janja Meglič, Egon Pipan, Boštjan Rozman Zgonc, Vladimir Tkalec: Srednja šola
  21. Janez Krek, Janez Vogrinc: Izbrani predlogi sistemskih rešitev v šolskem sistemu z vidika socialne kohezivnosti
  22. César Birzea, Michela Cecchini, Cameron Harrison, Janez Krek, Vedrana Spajić Vrkaš: Tool for quality assurance of education for democratic citizenship in schools
  23. Janez Krek, Mira Metljak: Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji 2011
  24. Janez Vogrinc, Janez Krek: Quality assurance, action research and a concept of a reflective practitioner
  25. Janez Krek, Janez Vogrinc: Practitioner research in kindergarten and teachersʼ professional development
  26. Janez Krek, Janez Vogrinc: Professional autonomy of the teacher or the law
  27. Janez Krek, Janez Vogrinc: Practitioner research in kindergarten and teachersʼ professional development
  28. Janez Krek: Strukturni razlogi nasilja v šoli in edukacijske strategije
  29. Janez Krek: Interview with Michael W. Apple
  30. Janez Vogrinc, Janez Krek: Quality assurance, action research and a concept of a reflective practitioner
  31. Cézar Bîrzea, Michela Cecchini, Cameron Harrison, Janez Krek, Vedrana Spajić-Vrkaš: Tool for quality assurance of education for democratic citizenship in schools
  32. University of Ljubljana, Faculty of Education
  33. David Kerr, Bruno Losito, Bryony Hoskins, William Smirnov, Janez Krek: Strategic support for decision makers
  34. Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek: Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
  35. Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
  36. Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Action research as part of the processes for assuring work quality in an educational institution
  37. Mojca Kovač Šebart, Janez Krek: Vrednotna osnova vzgoje v javni šoli
  38. Janez Krek, Hodnik Tatjana, Janez Vogrinc: The primary school moral education plan in Slovenia ten years after its introduction
  39. Janez Krek: Understanding the discourse of early childhood education in coming of age in Samoa
  40. Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan: Contemporary topics in education IV: part I
  41. Iliriana Tahiraj, Janez Krek: Organizacijska kultura na javni univerzi:študija primera na Kosovu
  42. Peter Grandits, Janez Krek: High school students’ attentional stance, modes of reading engagement, and self-insight during literary reading