Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Milena Košak Babuder:
Bralno razumevanje in razvoj branja za učenje pri otrocih iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Marko Kalan:
Strategije reševanja aritmetičnih besednih problemov pri učencih z učnimi težavami pri matematiki
Nika Jenko:
Struktura in razvoj bralne pismenosti učencev v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
MSc theses (13)
Katarina Ančimer Aljaž:
Prepričanja staršev o nadarjenih učencih s specifičnimi učnimi težavami in možnosti sodelovanja v postopku njihovega odkrivanja
Petra Rajšp:
Testna anksioznost in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Tina Dović:
Opismenjevanje romskih učencev: analiza govornih in bralnih zmožnosti
Sandra Vuleta:
Spodbujanje tekočnosti branja pri enojezičnih in dvojezičnih tretješolcih
Andrea Ivačič:
Težave pri pisanju in razvojna disgrafija v osnovni šoli: razlike med dečki in deklicami
Karmen Javornik:
Izvršilne funkcije pri učencih brez primanjkljajev in s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Lucija Černilogar:
Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Sandra Pentek:
Profil bralnih zmožnosti prekmurskih učencev iz eno- in dvojezične osnovne šole na začetku drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Manca Cimperman:
Trening za razvoj napisovalnih spretnosti pri učencu iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Sandra Rusec Belaj:
Učinkovitost treninga delovnega spomina z računalniškim programom Jungle Memory pri učencih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Vanja Hanžekovič:
Učinkovitost specialno pedagoških diagnostičnih preizkusov pisanja za prepoznavanje učencev s težavami pri pisanju ob koncu prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Neja Šeme:
Učinkovitost treninga spretnosti pisnega sporočanja pri učencih s težavami na področju pisnega sporočanja
Katarina Leskovar:
Trening verbalnega delovnega spomina in bralnih učnih strategij pri petošolcu z disleksijo
BSc theses (9)
Mateja Gortnar:
Učinkovitost grafomotoričnega treninga v tretjem razredu redne osnovne šole
Tonja Lorbek:
Nadarjeni učenci s posebnimi potrebami
Anja Strekelj:
Identifikacija in diagnostično ocenjevanje učencev z motnjami branja in pisanja v osnovnih šolah v Sloveniji
Tatjana Alauf Veteršek:
Uporaba profila ocene posebnih potreb - SNAP pri prepoznavanju specifičnih učnih težav v tretjem razredu osnovne šole
Janja Košir:
Formativni preizkus tekočnosti branja v petstopenjskem modelu pomoči za učence z učnimi težavami
Klavdija Ahačič:
Odkrivanje disleksije pri študentih
Andrea Ivačič:
Disgrafija v osnovni šoli
Nataša Jokan:
Nadarjeni študentje z motnjami pozornosti in hiperaktivnostjo
Tina Rejec:
Čustveno doživljanje in odzivanje učencev s PPPU pri spoprijemanju s težavami
Other documents (17)
Marija Kavkler, Lidija Magajna, Milena Košak Babuder:
Key factors for successful solving of mathematical word problems in fifth-grade learners
Lidija Magajna:
Prepoznavanje in odkrivanje učnih težav pri slovenščini in matematiki
Lidija Magajna:
Tradicionalni in novi modeli prepoznavanja in diagnostičnega ocenjevanja SUT/PPPU
Lidija Magajna:
Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje učnih težav - problemi, modeli in nove usmeritve
Eva Raduly Zorgo, Ian Smythe, Éva Gyarmathy, Milena Košak Babuder, Marija Kavkler, Lidija Magajna:
Disleksija - vodnik za tutorje
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
Lidija Magajna:
Prepoznavanje in odkrivanje učnih težav pri slovenščini in matematiki: problemi, dileme in novi izzivi
Lidija Magajna, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Marija Kavkler, Sonja Pečjak, Ksenija Bregar Golobič:
Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja
Lidija Magajna, Marija Velikonja:
Učenci z učnimi težavami. Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje
Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig:
Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inkluzivno izobraževanje otrok s specifičnimi učnimi težavami: analiza priložnosti in ovir inkluzije v Sloveniji
Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Alenka Zupančič Danko, Alenka Seršen Fras, Andreja Rošer:
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Karmen Švajger Savič:
Samoregulacija učenja gimnazijcev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
Stanislav Košir, Valerija Bužan, Mirjana Hafnar, Mojca Lipec-Stopar, Marta Macedoni-Lukšič, Lidija Magajna, Matej Rovšek:
Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inclusive education for children with specific learning difficulties
Maja Obid:
Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja