Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Milena Košak Babuder:
Bralno razumevanje in razvoj branja za učenje pri otrocih iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Marko Kalan:
Strategije reševanja aritmetičnih besednih problemov pri učencih z učnimi težavami pri matematiki
Nika Jenko:
Struktura in razvoj bralne pismenosti učencev v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Magistrska dela (13)
Katarina Ančimer Aljaž:
Prepričanja staršev o nadarjenih učencih s specifičnimi učnimi težavami in možnosti sodelovanja v postopku njihovega odkrivanja
Petra Rajšp:
Testna anksioznost in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Tina Dović:
Opismenjevanje romskih učencev: analiza govornih in bralnih zmožnosti
Sandra Vuleta:
Spodbujanje tekočnosti branja pri enojezičnih in dvojezičnih tretješolcih
Andrea Ivačič:
Težave pri pisanju in razvojna disgrafija v osnovni šoli: razlike med dečki in deklicami
Karmen Javornik:
Izvršilne funkcije pri učencih brez primanjkljajev in s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Lucija Černilogar:
Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Sandra Pentek:
Profil bralnih zmožnosti prekmurskih učencev iz eno- in dvojezične osnovne šole na začetku drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Manca Cimperman:
Trening za razvoj napisovalnih spretnosti pri učencu iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Sandra Rusec Belaj:
Učinkovitost treninga delovnega spomina z računalniškim programom Jungle Memory pri učencih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Vanja Hanžekovič:
Učinkovitost specialno pedagoških diagnostičnih preizkusov pisanja za prepoznavanje učencev s težavami pri pisanju ob koncu prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Neja Šeme:
Učinkovitost treninga spretnosti pisnega sporočanja pri učencih s težavami na področju pisnega sporočanja
Katarina Leskovar:
Trening verbalnega delovnega spomina in bralnih učnih strategij pri petošolcu z disleksijo
Diplomska dela (9)
Mateja Gortnar:
Učinkovitost grafomotoričnega treninga v tretjem razredu redne osnovne šole
Tonja Lorbek:
Nadarjeni učenci s posebnimi potrebami
Anja Strekelj:
Identifikacija in diagnostično ocenjevanje učencev z motnjami branja in pisanja v osnovnih šolah v Sloveniji
Tatjana Alauf Veteršek:
Uporaba profila ocene posebnih potreb - SNAP pri prepoznavanju specifičnih učnih težav v tretjem razredu osnovne šole
Janja Košir:
Formativni preizkus tekočnosti branja v petstopenjskem modelu pomoči za učence z učnimi težavami
Klavdija Ahačič:
Odkrivanje disleksije pri študentih
Andrea Ivačič:
Disgrafija v osnovni šoli
Nataša Jokan:
Nadarjeni študentje z motnjami pozornosti in hiperaktivnostjo
Tina Rejec:
Čustveno doživljanje in odzivanje učencev s PPPU pri spoprijemanju s težavami
Druga dela (17)
Marija Kavkler, Lidija Magajna, Milena Košak Babuder:
Key factors for successful solving of mathematical word problems in fifth-grade learners
Lidija Magajna:
Prepoznavanje in odkrivanje učnih težav pri slovenščini in matematiki
Lidija Magajna:
Tradicionalni in novi modeli prepoznavanja in diagnostičnega ocenjevanja SUT/PPPU
Lidija Magajna:
Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje učnih težav - problemi, modeli in nove usmeritve
Eva Raduly Zorgo, Ian Smythe, Éva Gyarmathy, Milena Košak Babuder, Marija Kavkler, Lidija Magajna:
Disleksija - vodnik za tutorje
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
Lidija Magajna:
Prepoznavanje in odkrivanje učnih težav pri slovenščini in matematiki: problemi, dileme in novi izzivi
Lidija Magajna, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Marija Kavkler, Sonja Pečjak, Ksenija Bregar Golobič:
Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja
Lidija Magajna, Marija Velikonja:
Učenci z učnimi težavami. Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje
Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig:
Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inkluzivno izobraževanje otrok s specifičnimi učnimi težavami: analiza priložnosti in ovir inkluzije v Sloveniji
Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Alenka Zupančič Danko, Alenka Seršen Fras, Andreja Rošer:
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Karmen Švajger Savič:
Samoregulacija učenja gimnazijcev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
Stanislav Košir, Valerija Bužan, Mirjana Hafnar, Mojca Lipec-Stopar, Marta Macedoni-Lukšič, Lidija Magajna, Matej Rovšek:
Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inclusive education for children with specific learning difficulties
Maja Obid:
Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja