Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (9)

  1. Nina Milavec: Duševno zdravje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami ter razlaga termina sopojavnost
  2. Brigita Klemen: Sodelovalno učenje in reševanje problemsko zasnovanih nalog s tabličnimi računalniki
  3. Alja Šumak: Reševanje konfliktov med učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v teoriji in praksi
  4. Tamara Prajndl: Pravljice kot učno gradivo za spodbujanje samopodobe učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  5. Ajda Podobnik: Mnenje vzgojiteljev o dejavnostih v naravnem okolju z otroki s posebnimi potrebami
  6. Anja Rakovec: Pedagoška vrednost obiska muzeja v prilagojenem programu osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
  7. Tjaša Prelog: Oblike podpore osebam z motnjami v duševnem razvoju s pridruženimi vedenjskimi težavami
  8. Rebeka Šnofl: Gozdna pedagogika v specialnopedagoškem delu v osnovnih šolah s prilagojenim programom
  9. Eva Bobnar: Aplikacija teorije uma v izbranih pravljicah za predšolskega otroka z govorno-jezikovnimi motnjami

BSc theses (2)

  1. Vesna Pačnik: Multimedijski didaktični pripomoček za samostojno učenje
  2. Špela Poljanec: Delo v kombiniranih oddelkih v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom

Other documents (13)

  1. Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna: Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
  2. Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna: Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
  3. Urška Smolič, Karmen Javornik, Iva Željko, Mojca Vrhovski Mohorič: ʺModrost množicʺ ali kako ustvariti in uporabiti potencial uporabnikov pri sooblikovanju stroke
  4. Mojca Vrhovski Mohorič, Alenka Žerovnik, Brigita Klemen, Živa Jakšić Ivačič, Ajda Krstulović, Maruša Štular: Načrtovanje, izvedba in evalvacija problemsko osnovanega učenja in projektnega dela na fakulteti
  5. Mojca Vrhovski Mohorič, Alenka Žerovnik, Brigita Klemen, Živa Jakšić Ivačič, Ajda Krstulović, Maruša Štular: Načrtovanje, izvedba in evalvacija problemsko osnovanega učenja in projektnega dela na fakulteti
  6. Suzana Pulec Lah, Andreja Trtnik Herlec, Mojca Vrhovski Mohorič: Practising inclusion in Slovenia
  7. Urška Smolič, Karmen Javornik, Iva Željko, Mojca Vrhovski Mohorič: ˝Modrost množic˝ ali kako ustvariti in uporabiti potencial uporabnikov pri sooblikovanju stroke
  8. Mojca Vrhovski Mohorič: Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 3. in 4. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmeta Spoznavanje okolja in Družboslovje : Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: družboslovje
  9. Mojca Vrhovski Mohorič: Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 7. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Družboslovje: Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: družboslovje
  10. Mojca Vrhovski Mohorič: Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 8. in 9. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Družboslovje: Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: družboslovje
  11. Mojca Vrhovski Mohorič: Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 3. in 4. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmeta Spoznavanje okolja in Naravoslovje: Usmeritve za načrtovanje in primerinačrtovanih pripomočkov -študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje
  12. Mojca Vrhovski Mohorič: Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 7. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Naravoslovje: Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje
  13. Mojca Vrhovski Mohorič: Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 8. in 9. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Naravoslovje: Usmeritve za načrtovanje in primerinačrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje