Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (10)
Nina Milavec:
Duševno zdravje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami ter razlaga termina sopojavnost
Brigita Klemen:
Sodelovalno učenje in reševanje problemsko zasnovanih nalog s tabličnimi računalniki
Alja Šumak:
Reševanje konfliktov med učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v teoriji in praksi
Tamara Prajndl:
Pravljice kot učno gradivo za spodbujanje samopodobe učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Ajda Podobnik:
Mnenje vzgojiteljev o dejavnostih v naravnem okolju z otroki s posebnimi potrebami
Anja Rakovec:
Pedagoška vrednost obiska muzeja v prilagojenem programu osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
Tjaša Prelog:
Oblike podpore osebam z motnjami v duševnem razvoju s pridruženimi vedenjskimi težavami
Rebeka Šnofl:
Gozdna pedagogika v specialnopedagoškem delu v osnovnih šolah s prilagojenim programom
Eva Bobnar:
Aplikacija teorije uma v izbranih pravljicah za predšolskega otroka z govorno-jezikovnimi motnjami
Hana Troha:
Deinstitucionalizacija na področju oseb z motnjami v duševnem razvoju
Diplomska dela (2)
Vesna Pačnik:
Multimedijski didaktični pripomoček za samostojno učenje
Špela Poljanec:
Delo v kombiniranih oddelkih v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Druga dela (12)
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
Urška Smolič, Karmen Javornik, Iva Željko, Mojca Vrhovski Mohorič:
ʺModrost množicʺ ali kako ustvariti in uporabiti potencial uporabnikov pri sooblikovanju stroke
Mojca Vrhovski Mohorič, Alenka Žerovnik, Brigita Klemen, Živa Jakšić Ivačič, Ajda Krstulović, Maruša Štular:
Načrtovanje, izvedba in evalvacija problemsko osnovanega učenja in projektnega dela na fakulteti
Suzana Pulec Lah, Andreja Trtnik Herlec, Mojca Vrhovski Mohorič:
Practising inclusion in Slovenia
Urška Smolič, Karmen Javornik, Iva Željko, Mojca Vrhovski Mohorič:
˝Modrost množic˝ ali kako ustvariti in uporabiti potencial uporabnikov pri sooblikovanju stroke
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 3. in 4. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmeta Spoznavanje okolja in Družboslovje : Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: družboslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 7. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Družboslovje: Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: družboslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 8. in 9. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Družboslovje: Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: družboslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 3. in 4. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmeta Spoznavanje okolja in Naravoslovje: Usmeritve za načrtovanje in primerinačrtovanih pripomočkov -študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 7. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Naravoslovje: Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 8. in 9. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Naravoslovje: Usmeritve za načrtovanje in primerinačrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje