Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (10)
Nina Milavec:
Duševno zdravje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami ter razlaga termina sopojavnost
Brigita Klemen:
Sodelovalno učenje in reševanje problemsko zasnovanih nalog s tabličnimi računalniki
Alja Šumak:
Reševanje konfliktov med učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v teoriji in praksi
Tamara Prajndl:
Pravljice kot učno gradivo za spodbujanje samopodobe učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Ajda Podobnik:
Mnenje vzgojiteljev o dejavnostih v naravnem okolju z otroki s posebnimi potrebami
Anja Rakovec:
Pedagoška vrednost obiska muzeja v prilagojenem programu osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
Tjaša Prelog:
Oblike podpore osebam z motnjami v duševnem razvoju s pridruženimi vedenjskimi težavami
Rebeka Šnofl:
Gozdna pedagogika v specialnopedagoškem delu v osnovnih šolah s prilagojenim programom
Eva Bobnar:
Aplikacija teorije uma v izbranih pravljicah za predšolskega otroka z govorno-jezikovnimi motnjami
Hana Troha:
Deinstitucionalizacija na področju oseb z motnjami v duševnem razvoju
BSc theses (2)
Vesna Pačnik:
Multimedijski didaktični pripomoček za samostojno učenje
Špela Poljanec:
Delo v kombiniranih oddelkih v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Other documents (12)
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
Urška Smolič, Karmen Javornik, Iva Željko, Mojca Vrhovski Mohorič:
ʺModrost množicʺ ali kako ustvariti in uporabiti potencial uporabnikov pri sooblikovanju stroke
Mojca Vrhovski Mohorič, Alenka Žerovnik, Brigita Klemen, Živa Jakšić Ivačič, Ajda Krstulović, Maruša Štular:
Načrtovanje, izvedba in evalvacija problemsko osnovanega učenja in projektnega dela na fakulteti
Suzana Pulec Lah, Andreja Trtnik Herlec, Mojca Vrhovski Mohorič:
Practising inclusion in Slovenia
Urška Smolič, Karmen Javornik, Iva Željko, Mojca Vrhovski Mohorič:
˝Modrost množic˝ ali kako ustvariti in uporabiti potencial uporabnikov pri sooblikovanju stroke
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 3. in 4. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmeta Spoznavanje okolja in Družboslovje : Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: družboslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 7. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Družboslovje: Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: družboslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 8. in 9. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Družboslovje: Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: družboslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 3. in 4. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmeta Spoznavanje okolja in Naravoslovje: Usmeritve za načrtovanje in primerinačrtovanih pripomočkov -študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 7. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Naravoslovje: Usmeritve za načrtovanje in primeri načrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje
Mojca Vrhovski Mohorič:
Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 8. in 9. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Naravoslovje: Usmeritve za načrtovanje in primerinačrtovanih pripomočkov - študijsko gradivo za izvedbo vaj pri predmetu Učenje in poučevanje otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje