Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Vesna Geršak:
Ustvarjalni gib kot celostni učni pristop v osnovni šoli
Julija Lapuh Bele:
Učinkovitost učenja iz spletnih učnih virov
Suzana Pulec Lah:
Dejavniki učiteljeve usposobljenosti za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Magistrska dela (7)
Teja Vernik Trofenik:
Učiteljeve metaforične koncepcije o poučevanju učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in nekateri nevromiti
Aleksandra Schuller:
Telo, ki ve
Špela Miklavčič:
Intervencijski program za celostno obravnavo deklice z dispraksijo
Maja Tašner:
Prepričanja, znanja in izkušnje učiteljev s poučevanjem učencev iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Teja Tegelj:
Vloga telesnosti in multisenzorne integracije v likovnem izobraževanju
Andreja Kosirnik:
Razvijanje samoregulacijskih strategij pri učencih z učnimi težavami
Manca Vernig:
Oblike dela in aktivnosti na socialnem in emocionalnem področju za nadarjene učence v osnovnih šolah
Diplomska dela (4)
Alenka Fifolt:
Integracija gibalno plesne terapije in psihološkega svetovanja v individualni svetovalni obravnavi otrok in mladostnikov
Katarina Leskovar:
Izvršilne funkcije in motnje pozornosti s hiperaktivnostjo
Maja Tašner:
Motnja senzorne integracije in otrokovo delovanje v šoli ter pristopi pomoči
Tadeja Klobučar:
Uporaba pravljice pri specialno pedagoški dejavnosti - socialno učenje v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Druga dela (17)
Simona Tancig:
Nekateri nevromiti in dejstva o možganih - Kaj je pomembno vedeti za učenje in poučevanje?
Simona Tancig, Teja Vernik:
Relations between teacher's perception of nature - nurture question, neuromyths, and metaphorical conception of teaching students with learning disorders
Beno Urbič:
Samomor in mladostniki: preventivna vloga specialnega in rehabilitacijskega pedagoga
Simona Tancig:
Naši možgani med čuječnostjo in digitalnim svetom
Simona Tancig:
Naši možgani med čuječnostjo in digitalnim svetom
Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig:
Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
Simona Tancig, Tatjana Devjak:
Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov I
Simona Tancig:
Rethinking school
Simona Tancig:
Generične in predmetno specifične kompetence za študijske programe druge in tretje stopnje
Sonja Žorga, Simona Tancig:
Izhodišča in program izobraževanja iz supervizije
Simona Tancig:
Razlage psihomotoričnega učenja - teorija motoričnega programa, teorija sheme in neopiagetova teorija
Alenka Kobolt, Sonja Žorga:
Supervizija
Simona Tancig, Marija Kavkler, Suzana Pulec Lah:
Implementing a systemic approach of an inclusive school practice
Carol Aubrey, Ray Godfrey, Marija Kavkler, Simona Tancig, Lidija Magajna:
Assessment of early numeracy in England and Slovenia
Simona Tancig:
Kognitivna znanost in učenje
Simona Tancig, Urban Kordeš:
Approaches to interdisciplinary collaborative research
Simona Tancig:
Generične in predmetno specifične kompetence za študijske programe druge in tretje stopnje