izpis_h1_title_alt

Vpliv Facebooka in uporabniško ustvarjenih vsebin na trženje turističnih destinacij : magistrsko delo
Likar, Eva (Avtor), Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/likar2373-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, trženje, socialne mreže, poslovno komuniciranje, turistični proizvod, cena, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[E. Likar]
Št. strani:II, 63 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23637734 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:377
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of Facebook and user generated content on tourism destination marketing
Ključne besede:tourism, tourist geography, marketing, social network, business communication, tourist product, cena, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj