izpis_h1_title_alt

Vpliv Facebooka in uporabniško ustvarjenih vsebin na trženje turističnih destinacij : magistrsko delo
ID Likar, Eva (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/likar2373-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, trženje, socialne mreže, poslovno komuniciranje, turistični proizvod, cena, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Likar]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 63 str.
PID:20.500.12556/RUL-91774 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23637734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:936
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of Facebook and user generated content on tourism destination marketing
Ključne besede:tourism, tourist geography, marketing, social network, business communication, tourist product, cena, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj