izpis_h1_title_alt

Uvedba koncepta skrbi za stranke z uporabo Microsoft Dynamics CRM v podjetja za dobavo električne energije in zemeljskega plina : magistrsko delo
Kržič, Jernej (Avtor), Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/krzic5180.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, energetika, električna energija, plin, trženje, odnosi sstrankami, informatika, informacijski sistemi, aplikacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[J. Kržič]
Št. strani:IV, 83 str.
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:23571942 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:178
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementing the customer care concept using the CRM Microsoft Dynamics in electricity and gas supplier companies
Ključne besede:Slovenia, energetics, electricity, gas, marketing, customer relationship, informatics, information systems, application

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj