izpis_h1_title_alt

Uvedba koncepta skrbi za stranke z uporabo Microsoft Dynamics CRM v podjetja za dobavo električne energije in zemeljskega plina : magistrsko delo
ID Kržič, Jernej (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/krzic5180.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, energetika, električna energija, plin, trženje, odnosi sstrankami, informatika, informacijski sistemi, aplikacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kržič]
Leto izida:2016
Št. strani:IV, 83 str.
PID:20.500.12556/RUL-91756 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:23571942 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1017
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementing the customer care concept using the CRM Microsoft Dynamics in electricity and gas supplier companies
Ključne besede:Slovenia, energetics, electricity, gas, marketing, customer relationship, informatics, information systems, application

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj