izpis_h1_title_alt

Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve : doktorska disertacija
Tuškej Lovšin, Urška (Avtor), Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/doktorska_dela/pdfs/dr_tuskej-lovsin-urska.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošniki, identifikacija, vključenost, skepticizem, zvestoba, blagovne znamke, antropomorfizacija, prestiž, disertacije, Potrošništvo, Vedenje potrošnikov, Doktorske disertacije
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga (mb31)
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2016
Založnik:[U. Tuškej Lovšin]
Št. strani:342 str.
UDK:658.626:366-051(043.3)
COBISS.SI-ID:286772736 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1215
Število prenosov:264
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Consumerism, Consumer behavior, Doctoral dissertations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj