izpis_h1_title_alt

Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve : doktorska disertacija
ID Tuškej Lovšin, Urška (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/doktorska_dela/pdfs/dr_tuskej-lovsin-urska.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošniki, identifikacija, vključenost, skepticizem, zvestoba, blagovne znamke, antropomorfizacija, prestiž, disertacije, Potrošništvo, Vedenje potrošnikov, Doktorske disertacije
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Tuškej Lovšin]
Leto izida:2016
Št. strani:342 str.
PID:20.500.12556/RUL-86871 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626:366-051(043.3)
COBISS.SI-ID:286772736 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:2833
Število prenosov:465
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Consumerism, Consumer behavior, Doctoral dissertations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj