izpis_h1_title_alt

Destination branding as a destination competitiveness factor : case of Croatia
Miličević, Katarina (Avtor), Mihalič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/milicevic.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Croatia, tourism, tourist geography, state, trademarks, competitivity, marketing, analysis
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga (mb31)
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[K. Miličević]
Št. strani:VI, 113, 35 str.
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:23113190 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:802
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Destinacijska znamka kot dejavnik konkurenčnosti destinacije: primer Hrvaške
Ključne besede:Hrvatska, turizem, turistična geografija, država, blagovne znamke, konkurenčnost, trženje, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj