izpis_h1_title_alt

Destination branding as a destination competitiveness factor : case of Croatia
ID Miličević, Katarina (Avtor), ID Mihalič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/milicevic.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Croatia, tourism, tourist geography, state, trademarks, competitivity, marketing, analysis
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Miličević]
Leto izida:2016
Št. strani:VI, 113, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-84040 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:23113190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:1896
Število prenosov:321
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Destinacijska znamka kot dejavnik konkurenčnosti destinacije: primer Hrvaške
Ključne besede:Hrvatska, turizem, turistična geografija, država, blagovne znamke, konkurenčnost, trženje, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj