izpis_h1_title_alt

Promoting writing in mathematics : prospective teachers' experiences and perspectives on the process of writing when doing mathematics as problem solving
ID Kuzle, Ana (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-SYNQLDYS Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:attitude, matematika, mathematics, metakognicija, pouk, problem solving, reševanje problemov, stališče, učne metode
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 41-59
Številčenje:Vol. 3, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-79220 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.016:51
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9933641 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1235
Število prenosov:284
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Spodbujanje pisanja pri matematiki - izkušnje in pogledi bodočih učiteljev na proces pisanja pri reševanju problemov pri matematiki
Ključne besede:pouk, matematika, učne metode, reševanje problemov, metakognicija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj