Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Promoting writing in mathematics : prospective teachers' experiences and perspectives on the process of writing when doing mathematics as problem solving
ID
Kuzle, Ana
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-SYNQLDYS
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
attitude
,
matematika
,
mathematics
,
metakognicija
,
pouk
,
problem solving
,
reševanje problemov
,
stališče
,
učne metode
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:
2013
Št. strani:
Str. 41-59
Številčenje:
Vol. 3, no. 4
PID:
20.500.12556/RUL-79220
UDK:
37.016:51
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
9933641
Datum objave v RUL:
30.12.2015
Število ogledov:
1588
Število prenosov:
296
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Spodbujanje pisanja pri matematiki - izkušnje in pogledi bodočih učiteljev na proces pisanja pri reševanju problemov pri matematiki
Ključne besede:
pouk
,
matematika
,
učne metode
,
reševanje problemov
,
metakognicija
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj