izpis_h1_title_alt

Using participatory action research to develop a course module on education for sustainable development in pre-service chemistry teacher education
ID Burmeister, Mareike (Avtor), ID Eilks, Ingo (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LD1MBIEB Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:akcijsko raziskovanje, education, Nemčija, študenti, teacher, trajnostni razvoj, učitelj, učni moduli, visoko šolstvo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 59-78
Številčenje:Vol. 3, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-78419 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378:502.131.1
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9590857 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1500
Število prenosov:231
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporaba akcijskega raziskovanja z udeležbo pri razvoju učnega modula za izobraževanje za trajnostni razvoj pri bodočih učiteljih kemije
Ključne besede:visoko šolstvo, študenti, trajnostni razvoj, učni moduli, akcijsko raziskovanje, Nemčija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj