izpis_h1_title_alt

Using participatory action research to develop a course module on education for sustainable development in pre-service chemistry teacher education
ID Burmeister, Mareike (Author), ID Eilks, Ingo (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LD1MBIEB This link opens in a new window

Language:English
Keywords:akcijsko raziskovanje, education, Nemčija, študenti, teacher, trajnostni razvoj, učitelj, učni moduli, visoko šolstvo
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Pedagoška fakulteta Univerze
Year:2013
Number of pages:Str. 59-78
Numbering:Vol. 3, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-78419 This link opens in a new window
UDC:378:502.131.1
ISSN on article:1855-9719
COBISS.SI-ID:9590857 This link opens in a new window
Publication date in RUL:30.12.2015
Views:1505
Downloads:231
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Publisher:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 This link opens in a new window

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Uporaba akcijskega raziskovanja z udeležbo pri razvoju učnega modula za izobraževanje za trajnostni razvoj pri bodočih učiteljih kemije
Keywords:visoko šolstvo, študenti, trajnostni razvoj, učni moduli, akcijsko raziskovanje, Nemčija

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back