izpis_h1_title_alt

Analiza razvoja pohištvenega programa Kolorina : diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
Lesjak, Marko (Avtor), Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Kitek Kuzman, Manja (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,66 MB)

Izvleček
V zaostrenih gospodarskih razmerah je razvoj novega izdelka nujen, a negotov proces. Osnovno vodilo uspešnega poslovanja je dobro poznavanje potreb in želja kupcev. Izvajanje vseh stopenj razvoja izdelka je stabilna in varna pot k uspešni izvedbi projektov. Za pozitiven rezultat je nujno dobro in usklajeno sodelovanje lastnikov in zaposlenih. Prikazali smo konkreten potek razvoja novega pohištvenega programa KOLORINA v podjetju Garant pohištvena industrija, d. d., Polzela. Podrobno smo analizirali 2 stopnji v procesu razvoja: tehnološko-proizvodno in tržno razvijanje izdelka. Na osnovi analize smo ugotovili odstopanje od osemstopenjskega teoretičnega modela razvoja novega izdelka.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:razvoj izdelka, pohištvo, trženje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[M. Lesjak]
Št. strani:IX, 69 f., [8] f. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:684:658.624
COBISS.SI-ID:2056841 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:650
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the development of Kolorina furniture programme : graduation thesis - higher professional studies
Izvleček:
In times of fierce economic situation the development of a new product is an essential, yet insecure process. The basic rule of running a business successfully is a good knowledge of the needs and wishes of the customers. Maintaining all steps in the development of a product represents a safe and stable way towards the successful performance of projects. Good and synchronized cooperation of the owners and the employees is essential for achieving positive results. A concrete development of a new KOLORINA furniture programme at the Garant furniture industry, joint-stock company, Polzela is shown. The 2 steps, namely the technological production development and the marketing development of the product, are precisely analysed. Based on the analyses, the deviations from the 8 step theoretical model of developing a new product were dealt with.

Ključne besede:product development, furniture, marketing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj