izpis_h1_title_alt

Reading ability, reading fluency and ortographic skills : the case of L1 Slovene English as a foreign language students
ID Erbeli, Florina (Avtor), ID Pižorn, Karmen (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-M5HMG0UQ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:branje, bralna pismenost, tuji jeziki, angleščina, osnovne šole, raziskave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 119-139
Številčenje:Vol. 2, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-55406 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028:81
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9476937 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1571
Število prenosov:180
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Bralna spretnost, tekočnost branja in pravopisne spretnosti pri tujem jeziku - angleščini - pri slovenskih učencih

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj