Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Constructing meaning in interaction through picture books
ID
Lugossy, Réka
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-4PVNZAC5
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
tuji jeziki
,
zgodnje učenje
,
pogovor
,
pismenost
,
slikanice
,
učne metode
,
metodika
,
Madžarska
,
raziskave
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:
2012
Št. strani:
Str. 97-117
Številčenje:
Vol. 2, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-55301
UDK:
37.091.3:81
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
9476681
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1464
Število prenosov:
160
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Konstruiranje pomena pri interakciji s slikanicami
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj