izpis_h1_title_alt

Constructing meaning in interaction through picture books
ID Lugossy, Réka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-4PVNZAC5 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tuji jeziki, zgodnje učenje, pogovor, pismenost, slikanice, učne metode, metodika, Madžarska, raziskave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 97-117
Številčenje:Vol. 2, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-55301 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:81
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9476681 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1464
Število prenosov:160
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Konstruiranje pomena pri interakciji s slikanicami

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj