izpis_h1_title_alt

Računalniški dan
ID Stopar, Barbara (Avtor), ID Cerar, Špela (Avtor), ID Nančovska Šerbec, Irena (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2494 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Če je v preteklosti veljalo, da so se v šolah učenci učili predvsem uporabe računalnika, danes stremimo k temu, da bi se učili računalniškega razmišljanja in računalniških konceptov. Računalniško razmišljanje je kognitivni proces, ki se kaže kot sposobnost za abstraktno razmišljanje, razgradnjo problemov na podprobleme, algoritmično razmišljanje, sposobnost evalvacije in sposobnost posploševanja. V svetu obstaja veliko iniciativ, ki želijo ozavestiti javnost o tem kaj je računalništvo. Za ta namen bomo v okviru prispevka predstavili aktivnosti tekom, ki jih želimo vključiti v Računalniški dan na osnovni šoli. V prispevku smo opisale aktivnosti in orodja z uporabo katerih učenci razvijajo računalniško razmišljanje. Izbrane aktivnosti in orodja smo združile v računalniški dan, ki smo ga poimenovali Sprogramiraj-¬‐zgodbo.si. Oblikovale smo pet računalniških dni, skozi katere se bodo učenci srečali z osnovnimi računalniškimi koncepti, ki so predstavljeni z aktivnostmi Računalništva brez računalnika (angl. CS Unplugged), jih preverili z nalogami s tekmovanja Bober in na koncu ustvarili še svoje programske izdelke v programskem okolju Scratch.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poučevanje računalništva, učenje skozi igro, učne aktivnosti
Tipologija:1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 141-152
PID:20.500.12556/RUL-29930 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004:37
COBISS.SI-ID:10142025 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1369
Število prenosov:268
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj