izpis_h1_title_alt

Računalniški dan
ID Stopar, Barbara (Author), ID Cerar, Špela (Author), ID Nančovska Šerbec, Irena (Author)

URLURL - Source URL, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2494 This link opens in a new window

Abstract
Če je v preteklosti veljalo, da so se v šolah učenci učili predvsem uporabe računalnika, danes stremimo k temu, da bi se učili računalniškega razmišljanja in računalniških konceptov. Računalniško razmišljanje je kognitivni proces, ki se kaže kot sposobnost za abstraktno razmišljanje, razgradnjo problemov na podprobleme, algoritmično razmišljanje, sposobnost evalvacije in sposobnost posploševanja. V svetu obstaja veliko iniciativ, ki želijo ozavestiti javnost o tem kaj je računalništvo. Za ta namen bomo v okviru prispevka predstavili aktivnosti tekom, ki jih želimo vključiti v Računalniški dan na osnovni šoli. V prispevku smo opisale aktivnosti in orodja z uporabo katerih učenci razvijajo računalniško razmišljanje. Izbrane aktivnosti in orodja smo združile v računalniški dan, ki smo ga poimenovali Sprogramiraj-¬‐zgodbo.si. Oblikovale smo pet računalniških dni, skozi katere se bodo učenci srečali z osnovnimi računalniškimi koncepti, ki so predstavljeni z aktivnostmi Računalništva brez računalnika (angl. CS Unplugged), jih preverili z nalogami s tekmovanja Bober in na koncu ustvarili še svoje programske izdelke v programskem okolju Scratch.

Language:Slovenian
Keywords:poučevanje računalništva, učenje skozi igro, učne aktivnosti
Typology:1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2014
Number of pages:Str. 141-152
PID:20.500.12556/RUL-29930 This link opens in a new window
UDC:004:37
COBISS.SI-ID:10142025 This link opens in a new window
Publication date in RUL:02.10.2014
Views:1361
Downloads:268
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back