Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Teaching chemistry about 'Steviaʼ - a case of cooperative curriculum innovation within PROFILES in Germany
ID
Stuckey, Marc
(
Avtor
),
ID
Lippel, Marianne
(
Avtor
),
ID
Eilks, Ingo
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4_1/CEPS_Journal_4-1_2014_pp_69-83_Stuckey_Lippel_Eilks.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
projekt PROFILES
,
kurikulum
,
modul
,
sladkorji
,
sladila
,
akcijsko raziskovanje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
Št. strani:
Str. 69-83
Številčenje:
Vol. 4, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-29869
UDK:
373.32.016:50
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
10041417
Datum objave v RUL:
02.10.2014
Število ogledov:
1399
Število prenosov:
273
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj