izpis_h1_title_alt

Teaching chemistry about 'Steviaʼ - a case of cooperative curriculum innovation within PROFILES in Germany
ID Stuckey, Marc (Avtor), ID Lippel, Marianne (Avtor), ID Eilks, Ingo (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4_1/CEPS_Journal_4-1_2014_pp_69-83_Stuckey_Lippel_Eilks.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:projekt PROFILES, kurikulum, modul, sladkorji, sladila, akcijsko raziskovanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 69-83
Številčenje:Vol. 4, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-29869 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:50
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:10041417 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1140
Število prenosov:263
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj