Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Editorial : Pluri/multilingual education
ID
Retelj, Andreja
(
Avtor
),
ID
Pižorn, Karmen
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(103,47 KB)
MD5: CD015A252057EB9A4E0D43F022EB6BC5
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1979
Galerija slik
Izvleček
In recent decades, there has been growing interest in the pluri/multilingual learner’s language repertoire and foreign language learning. Multilingual learners use their linguistic repertoire and cultural knowledge in everyday life and interact fluidly with other speakers and texts in different languages. According to the Council of Europe (2001: 34), individual language components are “unevenly differentiated according to the learner’s experience and in an unstable relation as that experience changes”. Several studies provide arguments in favour of multilingual education because it (1) enhances multilingual learners’ cognitive and multitasking skills; (2) enables higher language proficiency in multiple languages; (3) promotes cultural awareness and understanding of cultural diversity; (4) improves academic achievement in a variety of areas, not just language-related subjects; (5) equips learners with problem-solving, interpersonal and intercultural communication skills; and (6) promotes empathy and tolerance. Plurilingual learners can better appreciate diversity and belonging in multicultural societies. In addition, various European Commission policy documents underline the importance of pluri/multilingual education.
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 7-11
Številčenje:
Vol. 14, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-164272
UDK:
37:81
ISSN pri članku:
1855-9719
DOI:
10.26529/cepsj.1979
COBISS.SI-ID:
211024899
Avtorske pravice:
Podatek o licenci CC-BY 4.0 je naveden na spletni strani revije (
https://ojs.cepsj.si/index.php/cepsj/about
). (Datum opombe 18. 10. 2024)
Datum objave v RUL:
18.10.2024
Število ogledov:
39
Število prenosov:
2
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
uvodnik
,
večjezična vzgoja in izobraževanje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj