izpis_h1_title_alt

Teaching literature with creative problem-solving in the second trimester of elementary school
ID Blažič, Milena (Avtor), ID Iseni, Arburim (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (740,66 KB)
MD5: 051553D103BB78503A66A30B3864F785
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/2453 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Taking ethical literary studies (Virk 2017) into account, the article demonstrates that modern ways of teaching literature can already be used in the second trimester of elementary school. These include creative problem-solving (Žbogar 2007, 2013), flipped learning (Žbogar 2023a, 2023b), the method of solving literary problems (Žbogar 2023c), and knowledge about the neuroscience of reading (Pirtošek 2016). We demonstrate that, through contemporary methods ofteaching literature, pupils can be encouraged to gain a deeper understanding of the fairy tale, ethical matters, and the competence to compare it with Dostoevsky’s The Begger Boyat Christ’s Christmas Tree by studying Hans Christian Andresen’s The Little Match Girl.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:teaching literature with creative problem-solving, literary problem-solving method, flipped learning method, ethical literary studies, school literary canon
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 32-40
Številčenje:Vol. 13, iss. 3
PID:20.500.12556/RUL-164268 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:82:37.091.2
ISSN pri članku:1857-8187
COBISS.SI-ID:211262723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.10.2024
Število ogledov:93
Število prenosov:9
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Anglisticum
Založnik:Association-Institute for English Language and American Studies
ISSN:1857-8187
COBISS.SI-ID:114314499 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sodobne metode poučevanja, metoda reševanja književnih problemov, obrnjeno učenje, osnovne šole, književnost, pouk

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj