izpis_h1_title_alt

Podzemni teater: kulturološki vidiki klubske kulture kot glasbenega gledališča
ID Topolovec, Jera (Avtor), ID Komel, Mirt (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,03 MB)
MD5: 0B01B68A18226CDF406E753DC1A7C601

Izvleček
Magistrsko delo se ukvarja s klubsko kulturo kot glasbenim gledališčem v povezavi z razvojem koncepta skupnosti – politične, estetske in neoplemenske –, ki jo preko performiranja estetskega izkustva z aktivno udeležbo v dani situaciji umešča v okvir začasnosti, minljivosti. Skupnost razlaga skozi ključne vidike emocionalnega angažmaja, tj. čustvovanja in afektivnosti pripadajočih subjektov, pri čemer kot element vzbujanja tovrstnih čutnih stanj izpostavlja glasbo, predvsem glasbeni koncept repetitivnosti. V samem osrčju gledališkega izkustva namreč leži ideja ritualnosti in ponovljivosti, ki tvori osrednji element začasne estetske skupnosti, v kateri se stikata gledališko in klubsko okolje. Naloga torej metodično preučuje področja sodobnih umetniških in filozofskih praks, in sicer s pomočjo analize primarnih in sekundarnih virov, ki se ukvarjajo pretežno z raziskovanjem vloge občinstva v uprizoritvenih umetnostih, pa tudi vloge uprizoritvenih elementov. Tako se oblikuje ideja podzemnega teatra, ki jo naloga konceptualno razvija skozi vse omenjene vidike.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:skupnost, estetsko izkustvo, emocionalni angažma, izkustvo, afekt, repetitivnost, performativnost, dogodkovnost, gledališče, glasba
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2024
Datum objave v RUL:05.09.2024
Število ogledov:19
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Underground Theatre: cultural aspects of club culture as musical theatre
Izvleček:
The master's thesis addresses the concept of club culture as musical theatre in relation to the development of the concept of community - more specifically political, aesthetic and neo-tribal - which, through the performance of aesthetic experience through active participation in a given situation, locates it in the framework of temporality, transience. Community is explained through key aspects of emotional engagement, i.e. the emotiveness and affectivity of the subjects involved, highlighting music as an element of stimulating such sensual states, especially through the concept of repetitiveness. At the very heart of the theatrical experience lies the idea of ritual and repetitiveness, which forms an essential element of the temporary aesthetic community in which the theatrical and club environment intersect. The thesis thus methodically examines areas of contemporary artistic and philosophical practice through the analysis of primary and secondary sources, which are predominantly concerned with exploring the role of audiences in the performing arts, as well as the role of performing elements. All this forms the idea of the »underground theatre«, which the thesis conceptually develops through all these aspects.

Ključne besede:community, aesthetic experience, emotional engagement, experience, affect repetitiveness, performativity, event, theatre, music

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj