izpis_h1_title_alt

Navigating the moral world : contrasting adolescents’ moral dilemmas in social media and reallife environments
ID Rakinić, Kristina (Avtor)

.pdfPDF - Izvorna datoteka, prenos (716,54 KB)
MD5: 25D7703BBFCC08DE71056877E331BC3C

Izvleček
This qualitative study aims to explore and compare adolescents’ moral dilemmas in real life and on social media, focusing on their content, conflict and context. A purposive sampling method was used, involving 130 Slovenian adolescents (mean age 17.3 years). A deductive and inductive approach was used for data analysis. Results show commonalities in moral dilemmas regarding context, mainly involving friends, and content, mainly rooted in the care/harm foundation. Notable differences in conflicts were observed, largely influenced by the unique characteristics of social media. These findings contribute to the relatively unexplored realm of moral dilemmas on social media from adolescents’ perspectives, providing valuable insights for moral education in the context of social media.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:morality, dilemmas
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 4-25
Številčenje:Vol. 15, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-159635 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.472.4:17-053.6
ISSN pri članku:2084-9257
DOI:10.14746/eip.2024.1.1 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:201935619 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.07.2024
Število ogledov:33
Število prenosov:1
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Ethics in Progress
Skrajšan naslov:Ethics Prog.
Založnik:Academic Research Publishers of Institute of Philosophy AMU
ISSN:2084-9257
COBISS.SI-ID:528941081 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Projekti

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0168-2015
Naslov:Družboslovna metodologija, statistika in informatika

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj