Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Editorial: teaching research integrity
ID
Selan, Jurij
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(95,36 KB)
MD5: 8F40003628E5210E25513337B1F8DA4C
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1759
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7516/
Galerija slik
Izvleček
Contemporary research is extremely competitive and the pressure to “publish or perish” is high, especially among young researchers. As a result, the risk of sloppy science and scientific misconduct is increasing. While it is difficult to precisely determine the scale on which scientific misconduct occurs, we can see, for example, that the number of retractions of papers from journals is increasing. There is therefore an urgent need to educate young researchers in responsible research practices and make them “streetwise” with regard to the topics they will encounter in their research.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
teaching research integrity
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Založnik:
University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:
2023
Št. strani:
Str. 7-10
Številčenje:
Vol. 13, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-151856
ISSN:
1855-9719
DOI:
https://doi.org/10.26529/cepsj.13.3
COBISS.SI-ID:
167243523
Datum objave v RUL:
23.10.2023
Število ogledov:
368
Število prenosov:
112
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
uvodnik
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj