izpis_h1_title_alt

Editorial: teaching research integrity
ID Selan, Jurij (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (95,36 KB)
MD5: 8F40003628E5210E25513337B1F8DA4C
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1759 Povezava se odpre v novem oknu
URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7516/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Contemporary research is extremely competitive and the pressure to “publish or perish” is high, especially among young researchers. As a result, the risk of sloppy science and scientific misconduct is increasing. While it is difficult to precisely determine the scale on which scientific misconduct occurs, we can see, for example, that the number of retractions of papers from journals is increasing. There is therefore an urgent need to educate young researchers in responsible research practices and make them “streetwise” with regard to the topics they will encounter in their research.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:teaching research integrity
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 7-10
Številčenje:Vol. 13, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-151856 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
DOI:https://doi.org/10.26529/cepsj.13.3 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:167243523 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.10.2023
Število ogledov:373
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uvodnik

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj