izpis_h1_title_alt

Od socialnega k notranjemu govoru : govor kot posrednik med kulturo in otrokovo mislijo
ID Marjanovič Umek, Ljubica (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (353,70 KB)
MD5: E1593305475A5486BEE41D0E6FBCD7F3
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek se osredotoča na socialno neenakost in govorni razvoj v razvojnih obdobjih malčka in otroštva ter na napovedno vrednost zgodnjega govornega razvoja za kasnejšo govorno kompetentnost. Govor otrok je v povezavi z razvojem mišljenja umeščen v sociokulturna teoretska ozadja, njegova dodana vrednost pa je razložena z otrokovim razvojem metajezikovnega zavedanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spoznavni razvoj, govorni razvoj, socialna enakost, sociokulturne teorije, metajezikovno zavedanje, govor
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 299-305
PID:20.500.12556/RUL-149453 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.922.72:159.946.3:316.74
COBISS.SI-ID:47222882 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:157
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:Simona Kranjc
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2011
ISBN:978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:258646784 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:30

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This article focuses on social inequality and language development during the developmental phases of toddlerhood and childhood, as well as on the predictive value of early language development on later language competence. In connection with cognitive development, child language is contextualised in socio-cultural theoretical backgrounds, and its added value is explained through childrenʼs development of metalinguistic awareness.

Ključne besede:cognitive development, speech development, social equality, sociocultural theories, metalinguistic awareness, speech

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj