Pričujoče magistrsko delo se posveča raziskovanju jezikovnih in nejezikovnih sredstev za doseganje jezikovnih dejanj (to so priporočanje, svetovanje in nagovarjanje) na primeru oglaševanja vplivnežev v zgodbah na Instagramu. Paleta tovrstnih jezikovnih sredstev je pestra, saj želi govorec (vplivnež) na naslovnike (uporabnike) vplivati, da se ti odzovejo na pozive s strani vplivneža kot tvorca multimodalnega besedila oglaševalske zgodbe na Instagramu. Po kratkem uvodnem delu predstavitve socialne platforme Instagram in teoretičnih vidikih pozivanja so na podlagi analize jezikovnih in nejezikovnih sredstev izbranih oglaševalskih zgodb nemških vplivnic na Instagramu prikazane najpomembnejše ugotovitve te relativno nove oblike oglaševanja. Poudarek je predvsem na argumentaciji, jezikovno uporabljenih (oglaševalskih) sredstvih in načinu, kako je dejanje nagovarjanja oziroma priporočila ubesedeno v oglaševalskih zgodbah. Delo se zaključi s poskusom modeliranja tipičnih značilnosti oglaševalskih zgodb na Instagramu.
|