izpis_h1_title_alt

Pragmalinguistische Aspekte der Influencer-Werbung in Instagram-Storys
ID Zadravec, Tomaž (Author), ID Polajnar Lenarčič, Janja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (3,09 MB)
MD5: 224479D98A9AA30939FCA1BDD83B78AD

Abstract
Die vorliegende Arbeit beleuchtet am Beispiel der Influencer-Werbung in Instagram-Storys, mit welchen sprachlichen und nichtsprachlichen Mitteln sprachliche Handlungen, d. h. Empfehlungen und Ratschläge, erreicht werden können. Die Bandbreite solcher sprachlichen Mittel ist facettenreich, da der Sprecher (Influencer) die Adressaten (Instagram-Nutzer) insofern beeinflussen möchte, dass sie auf die Aufforderungen des Influencers als Produzent des (Video-)Textes reagieren. Nach einer kurzen Einführung in die soziale Plattform Instagram und die theoretischen Aspekte des Aufforderns werden anhand einer Analyse der sprachlichen und nichtsprachlichen Mittel in den ausgewählten Werbestorys deutscher Influencerinnen auf Instagram die wichtigsten Erkenntnisse dieser relativ neuen Werbeform dargestellt. Das Augenmerk liegt dabei auf der Argumentation, den verwendeten sprachlichen (Werbe-)Mitteln und der Art und Weise, wie der Aufforderungsakt – die Empfehlung und der Ratschlag – in den Werbestorys vollzogen wird. Ein Versuch, die typischsten Merkmale von Werbestorys auf Instagram zu modellieren, rundet die Arbeit ab.

Language:German
Keywords:Pragmatik, Werbesprache, Sprechakte, Instagram, Influencer
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2023
PID:20.500.12556/RUL-148113 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:164560131 This link opens in a new window
Publication date in RUL:27.07.2023
Views:536
Downloads:22
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Pragmalingvistični vidiki oglaševanja vplivnežev v zgodbah na Instagramu
Abstract:
Pričujoče magistrsko delo se posveča raziskovanju jezikovnih in nejezikovnih sredstev za doseganje jezikovnih dejanj (to so priporočanje, svetovanje in nagovarjanje) na primeru oglaševanja vplivnežev v zgodbah na Instagramu. Paleta tovrstnih jezikovnih sredstev je pestra, saj želi govorec (vplivnež) na naslovnike (uporabnike) vplivati, da se ti odzovejo na pozive s strani vplivneža kot tvorca multimodalnega besedila oglaševalske zgodbe na Instagramu. Po kratkem uvodnem delu predstavitve socialne platforme Instagram in teoretičnih vidikih pozivanja so na podlagi analize jezikovnih in nejezikovnih sredstev izbranih oglaševalskih zgodb nemških vplivnic na Instagramu prikazane najpomembnejše ugotovitve te relativno nove oblike oglaševanja. Poudarek je predvsem na argumentaciji, jezikovno uporabljenih (oglaševalskih) sredstvih in načinu, kako je dejanje nagovarjanja oziroma priporočila ubesedeno v oglaševalskih zgodbah. Delo se zaključi s poskusom modeliranja tipičnih značilnosti oglaševalskih zgodb na Instagramu.

Keywords:pragmatika, jezik oglaševanja, govorna dejanja, Instagram, vplivneži

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back