Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Pragmalinguistische Aspekte der Influencer-Werbung in Instagram-Storys
ID
Zadravec, Tomaž
(
Author
),
ID
Polajnar Lenarčič, Janja
(
Mentor
)
More about this mentor...
PDF - Presentation file,
Download
(3,09 MB)
MD5: 224479D98A9AA30939FCA1BDD83B78AD
Image galllery
Abstract
Die vorliegende Arbeit beleuchtet am Beispiel der Influencer-Werbung in Instagram-Storys, mit welchen sprachlichen und nichtsprachlichen Mitteln sprachliche Handlungen, d. h. Empfehlungen und Ratschläge, erreicht werden können. Die Bandbreite solcher sprachlichen Mittel ist facettenreich, da der Sprecher (Influencer) die Adressaten (Instagram-Nutzer) insofern beeinflussen möchte, dass sie auf die Aufforderungen des Influencers als Produzent des (Video-)Textes reagieren. Nach einer kurzen Einführung in die soziale Plattform Instagram und die theoretischen Aspekte des Aufforderns werden anhand einer Analyse der sprachlichen und nichtsprachlichen Mittel in den ausgewählten Werbestorys deutscher Influencerinnen auf Instagram die wichtigsten Erkenntnisse dieser relativ neuen Werbeform dargestellt. Das Augenmerk liegt dabei auf der Argumentation, den verwendeten sprachlichen (Werbe-)Mitteln und der Art und Weise, wie der Aufforderungsakt – die Empfehlung und der Ratschlag – in den Werbestorys vollzogen wird. Ein Versuch, die typischsten Merkmale von Werbestorys auf Instagram zu modellieren, rundet die Arbeit ab.
Language:
German
Keywords:
Pragmatik
,
Werbesprache
,
Sprechakte
,
Instagram
,
Influencer
Work type:
Master's thesis/paper
Organization:
FF - Faculty of Arts
Year:
2023
PID:
20.500.12556/RUL-148113
COBISS.SI-ID:
164560131
Publication date in RUL:
27.07.2023
Views:
1136
Downloads:
826
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZADRAVEC, Tomaž, 2023,
Pragmalinguistische Aspekte der Influencer-Werbung in Instagram-Storys
[online]. Master’s thesis. [Accessed 11 April 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=148113
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Slovenian
Title:
Pragmalingvistični vidiki oglaševanja vplivnežev v zgodbah na Instagramu
Abstract:
Pričujoče magistrsko delo se posveča raziskovanju jezikovnih in nejezikovnih sredstev za doseganje jezikovnih dejanj (to so priporočanje, svetovanje in nagovarjanje) na primeru oglaševanja vplivnežev v zgodbah na Instagramu. Paleta tovrstnih jezikovnih sredstev je pestra, saj želi govorec (vplivnež) na naslovnike (uporabnike) vplivati, da se ti odzovejo na pozive s strani vplivneža kot tvorca multimodalnega besedila oglaševalske zgodbe na Instagramu. Po kratkem uvodnem delu predstavitve socialne platforme Instagram in teoretičnih vidikih pozivanja so na podlagi analize jezikovnih in nejezikovnih sredstev izbranih oglaševalskih zgodb nemških vplivnic na Instagramu prikazane najpomembnejše ugotovitve te relativno nove oblike oglaševanja. Poudarek je predvsem na argumentaciji, jezikovno uporabljenih (oglaševalskih) sredstvih in načinu, kako je dejanje nagovarjanja oziroma priporočila ubesedeno v oglaševalskih zgodbah. Delo se zaključi s poskusom modeliranja tipičnih značilnosti oglaševalskih zgodb na Instagramu.
Keywords:
pragmatika
,
jezik oglaševanja
,
govorna dejanja
,
Instagram
,
vplivneži
Similar documents
Similar works from RUL:
Peter Stankovič: Družbena struktura in človekovo delovanje
Pojem racionalnosti pri Maxu Webru
Margaret S. Archer: Realist social theory: the morphogenetic approach
Milovan Đilas, The new class
The handbook of economic sociology (Priročnik ekonomske sociologije)
Similar works from other Slovenian collections:
Primerjava lastnosti HPLC kolon polnjenih z različnimi nosilci
Primerjava lastnosti HPLC kolon za analizo farmakoloških substanc v plazmi
Back