izpis_h1_title_alt

Editorial
ID Devetak, Iztok (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (84,36 KB)
MD5: B5D5406F2FEF650F896CCF7825858726
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1678/673 Povezava se odpre v novem oknu
URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7509/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The second issue in volume thirteen of the CEPS Journal is devoted to thematically diverse papers and is not a focus issue. It includes contributions by fifteen authors from six different countries: Bangladesh, Germany, Indonesia, Jordan, Portugal and Slovenia. The papers discuss a range of areas in education, including the context of anti-racism and anti-discrimination at five major universities in Canada, the level of self-reported peer victimisation at Slovenian universities, the issue of literacy policy in Southeast Asia, how ProjectBased Learning is integrated into pre-service teacher education programmes in Portugal, and how geometry should be taught in primary school mathematics classes. The issue also features three papers dealing with problems in education caused by the Covid-19 pandemic, which were accepted for publication some time ago and, as recently accepted papers, were available online while waiting for an issue number.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:education
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 5-8
Številčenje:Vol.13, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-148022 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
DOI:10.26529/cepsj.1678 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:158520323 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Licenca CC BY 4.0 je razvidna iz hiperpovezave (https://cepsj.si/index.php/cepsj/about) na besedi "CC BY 4.0 license" na dnu poglavja About the Journal. (Datum opombe: 21. 8. 2023)
Datum objave v RUL:21.08.2023
Število ogledov:143
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj