Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Editorial
ID
Devetak, Iztok
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(84,36 KB)
MD5: B5D5406F2FEF650F896CCF7825858726
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1678/673
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7509/
Galerija slik
Izvleček
The second issue in volume thirteen of the CEPS Journal is devoted to thematically diverse papers and is not a focus issue. It includes contributions by fifteen authors from six different countries: Bangladesh, Germany, Indonesia, Jordan, Portugal and Slovenia. The papers discuss a range of areas in education, including the context of anti-racism and anti-discrimination at five major universities in Canada, the level of self-reported peer victimisation at Slovenian universities, the issue of literacy policy in Southeast Asia, how ProjectBased Learning is integrated into pre-service teacher education programmes in Portugal, and how geometry should be taught in primary school mathematics classes. The issue also features three papers dealing with problems in education caused by the Covid-19 pandemic, which were accepted for publication some time ago and, as recently accepted papers, were available online while waiting for an issue number.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
education
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Založnik:
University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:
2023
Št. strani:
Str. 5-8
Številčenje:
Vol.13, no. 2
PID:
20.500.12556/RUL-148022
ISSN:
1855-9719
DOI:
10.26529/cepsj.1678
COBISS.SI-ID:
158520323
Avtorske pravice:
Licenca CC BY 4.0 je razvidna iz hiperpovezave (
https://cepsj.si/index.php/cepsj/about
) na besedi "CC BY 4.0 license" na dnu poglavja About the Journal. (Datum opombe: 21. 8. 2023)
Datum objave v RUL:
21.08.2023
Število ogledov:
291
Število prenosov:
54
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj