Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Moral categorization of opportunists in cross-border interfirm relationships
ID
Kadić-Maglajlić, Selma
(
Avtor
),
ID
Obadia, Claude
(
Avtor
),
ID
Vida, Irena
(
Avtor
),
ID
Robson, T. Matthew
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(755,85 KB)
MD5: B4F3AD04BFB507B08F6D7909A5F7DA3A
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://link.springer.com/article/10.1007/s10551-022-05295-8
Galerija slik
Izvleček
This study draws on theory of dyadic morality and categorization to disentangle opportunistic behaviors from the perception by their victim that leads to the moral categorization of the perpetrator as an opportunist. We show that it is this moral categorization, not the behaviors, that determines the trust beliefs of the victim. Further, the effect of psychic distance on the process of perpetrator moral categorization as an opportunist depends on the form of opportunistic behaviors. Finally, this study questions the cultural universality of opportunism by showing that effects of opportunistic behaviors on categorization vary across national cultures-based on data sets of French and Slovene exporters.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
consumption
,
consumer behaviour
,
ethics
,
opportunistic behavior
,
psychic distance
,
trust
,
moral categorization
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
V tisku
Različica publikacije:
Recenzirani rokopis
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-146998
UDK:
339.138
ISSN pri članku:
0167-4544
DOI:
10.1007/s10551-022-05295-8
COBISS.SI-ID:
132687619
Datum objave v RUL:
19.06.2023
Število ogledov:
495
Število prenosov:
60
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of business ethics
Skrajšan naslov:
J. bus. ethics
Založnik:
Springer
ISSN:
0167-4544
COBISS.SI-ID:
1051932
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
potrošnja
,
vedenje potrošnikov
,
etika
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J5-7292
Naslov:
V iskanju trajnostne odgovorne porabe (TOP)
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J5-6065
Naslov:
Raziskava trženjskih procesov z vidika konkurenčnih prednosti podjetij
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj