izpis_h1_title_alt

Moral categorization of opportunists in cross-border interfirm relationships
ID Kadić-Maglajlić, Selma (Avtor), ID Obadia, Claude (Avtor), ID Vida, Irena (Avtor), ID Robson, T. Matthew (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (755,85 KB)
MD5: B4F3AD04BFB507B08F6D7909A5F7DA3A
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://link.springer.com/article/10.1007/s10551-022-05295-8 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This study draws on theory of dyadic morality and categorization to disentangle opportunistic behaviors from the perception by their victim that leads to the moral categorization of the perpetrator as an opportunist. We show that it is this moral categorization, not the behaviors, that determines the trust beliefs of the victim. Further, the effect of psychic distance on the process of perpetrator moral categorization as an opportunist depends on the form of opportunistic behaviors. Finally, this study questions the cultural universality of opportunism by showing that effects of opportunistic behaviors on categorization vary across national cultures-based on data sets of French and Slovene exporters.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:consumption, consumer behaviour, ethics, opportunistic behavior, psychic distance, trust, moral categorization
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:V tisku
Različica publikacije:Recenzirani rokopis
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-146998 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
ISSN pri članku:0167-4544
DOI:10.1007/s10551-022-05295-8 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:132687619 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2023
Število ogledov:495
Število prenosov:60
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of business ethics
Skrajšan naslov:J. bus. ethics
Založnik:Springer
ISSN:0167-4544
COBISS.SI-ID:1051932 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošnja, vedenje potrošnikov, etika

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-7292
Naslov:V iskanju trajnostne odgovorne porabe (TOP)

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-6065
Naslov:Raziskava trženjskih procesov z vidika konkurenčnih prednosti podjetij

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj