izpis_h1_title_alt

Literarna besedila pri poučevanju slovenščine kot drugega in tujega jezika : model obravnave poezije
ID Eniko, Mateja (Avtor), ID Klemen, Matej (Avtor), ID Vollmaier Lubej, Janja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (259,98 KB)
MD5: A2153B4F3D61247F94A569D304881577
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/book/374 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku razmišljamo, kako v pouk slovenščine kot drugega in tujega jezika učinkovito vključiti literarna besedila, predvsem poezijo. Izhajamo iz zavedanja posebnosti literarnih besedil, ki lahko pri branju v neprvem jeziku za uporabnika predstavljajo izziv, ob primernem metodološkem pristopu pa tudi prednost. Predstavljamo model obravnave poezije pri pouku slovenščine kot drugega in tujega jezika, ki upošteva specifike branja poezije v tujem jeziku. Razdeljen je na tri faze: fazo priprave in opolnomočenja, fazo sprejemanja in opomenjanja, fazo nadgradnje in aktualizacije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi jezik, literarno besedilo, poezija, metodika, sporazumevalna jezikovna zmožnost
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 79-88
PID:20.500.12556/RUL-144493 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'243:82-1
DOI:10.4312/Obdobja.41.79-88 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:129310723 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Licenca navedena na pristajalni strani zbornika.
Datum objave v RUL:24.02.2023
Število ogledov:668
Število prenosov:61
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Na stičišču svetov : slovenščina kot drugi in tuji jezik
Uredniki:Nataša Pirih Svetina, Ina Ferbežar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Založba Univerze
Leto izida:2022
ISBN:978-961-297-026-0
COBISS.SI-ID:128310531 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Zbirka Obdobja
Številčenje v zbirki:41
ISSN zbirke:1408-211X

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This article considers how to effectively include literary texts, especially poetry, in teaching Slovenian as a second and foreign language. It proceeds from an awareness of the specific features of literary texts, which can be a challenge for users when reading a foreign language, but also an advantage when a suitable methodological approach is used. It presents a model for the use of poetry in teaching Slovenian as a second and foreign language, which takes into account the specificities of reading poetry in a foreign language. It is divided into three phases: the preparation and empowerment phase, the reception and meaning-making phase, and the development and actualization phase.

Ključne besede:Slovene, Slovene as a second language, literary text, poetry, methodology, communicative competence

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj