izpis_h1_title_alt

Uporaba sodobnih učnih pristopov pri učenju osnov didaktike matematike v spletnem učnem okolju Mahara
ID Mastnak, Adrijana (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (784,55 KB)
MD5: E61B1BA183FA7BC439B2343746308ECF
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.um.si/index.php/education/article/view/2550 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku predstavljamo posodobitev izvedbe predmeta Osnove didaktike matematike. Cilji posodobitve so bili, da z uporabo IKT sredstev in sodobnih učnih pristopov presežemo objektivne omejitve pri izvajanju nekaterih elementov učnega procesa. V ta namen smo za predmet izdelali e-listovnike v okolju Mahara. Študenti so po zaključku izvedbe predmeta izpolnili anketni vprašalnik. Ugotovili smo, da smo s posodobitvijo izvedbe predmeta izboljšali komunikacijo med udeleženci in kvaliteto analiz, povečali vključenost študentov v učni proces ter bolj ozavestili študente o pojavih pri poučevanju. Nismo pa izboljšali ravni refleksije do te stopnje, da bi študenti presegli začetne subjektivne teorije o poučevanju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:e-listovnik Mahara, kombinirano učenje, obrnjeno učenje, sodelovalno učenje, subjektivne teorije
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 511–531
Številčenje:Vol. 15, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-143214 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.3:796.03
ISSN pri članku:1855-4431
DOI:10.18690/rei.15.4.511-531.2022 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:132632835 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.12.2022
Število ogledov:389
Število prenosov:54
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Pedagoška fakulteta, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using modern learning approaches in teaching basic didactics of mathematics in the mahara e-portfolio environment
Izvleček:
This paper presents an updated version of the implementation of the course Basics of Didactics of Mathematics. The main goals of the modernization were to use ICT tools and modern learning to overcome objective limitations in the implementation of some elements of the teaching process. For this purpose, we created e-portfolios in the Mahara environment. After the course, students were asked to complete a survey questionnaire. It was found that the updated version of the subject led to improved communication between the participants, increased student engagement in the learning process, and increased student awareness of teaching phenomena. We were not successful in increasing the level of reflection to the point where students would move beyond their initial subjective theories of teaching.

Ključne besede:e-portfolio Mahara, blended learning, flipped learning, cooperative learning, subjective theories

Projekti

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Republika Slovenija
Naslov:Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu
Akronim:INOVUP

Financer:EC - European Commission
Program financ.:Evropski socialni sklad
Naslov:Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu
Akronim:INOVUP

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj