izpis_h1_title_alt

Consolidating back office with a shared-services center : a case study from the housing facilities sector in the Republic of North Macedonia
ID Bogdanoska-Jovanovska, Mimoza (Avtor), ID Blazeska Tabakovska, Natasha (Avtor), ID Grueski, Dragan (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,46 MB)
MD5: FC1A9996A75ED548CA59E9864A382713
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://cepar.fu.uni-lj.si/index.php/CEPAR/article/view/522 Povezava se odpre v novem oknu
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://cepar.fu.uni-lj.si/index.php/CEPAR/article/view/542 Povezava se odpre v novem oknu
Opis: Pristajalna stran s povzetki v slovenščini za celotno številko revije.

Izvleček
Purpose: The paper points out a novel approach to e-Government back-office reengineering based on creating a Shared-Services Center at the sectorial level. Design/Methodology/Approach: To prove the Shared-Services Center as a proper solution for e-Government back-office reengineering, the authors used the case study of the Housing Facilities Sector in the Republic of North Macedonia. The research process follows Kettingers et al.'s framework of IT-enabled change with a holistic data-driven approach. Findings: The study indicates a complex information flow between stakeholders, an abundance of the same information and data collected from local stakeholders, and enormous citizen and institutional burden. The e-Government back-office reengineering solution for the specific case study based on creating a Shared-Services Center overcomes the problem of data redundancy, radically simplifies the information flow, and reduces citizen burden in line with the "Once-Only" principle. Practical Implications: The paper shows that by observing the network of all relevant stakeholders at the sectorial level, based on the information flow of core data, back-office problems can be identified, whereby the Shared-Services Center proves itself as a suitable solution. It may be a prerequisite for further studies on back-office process reengineering at the sectorial level. Originality/Value: Publications concerning back-office research at the sectorial level and, as in our case, within the House Facility Sector are almost non existing in scientific literature. Considering that there is a lack of analyses based on information flow and visualization of the information-flow network at the sectorial level (before and after the reforms), this paper will add original value to scientific literature.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:e-government, back office, process reengineering, housing facilities sector, shared-service center, once-only principle
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 69-90
Številčenje:Vol. 19, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-135079 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:35:005.336.5:004
ISSN pri članku:2591-2240
DOI:10.17573/cepar.2021.2.04 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:90211587 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:
Povzetek v slov. jeziku se nahaja na koncu revije, na str. 155.
Datum objave v RUL:22.02.2022
Število ogledov:414
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Central European public administration review
Založnik:Fakulteta za upravo
ISSN:2591-2240
COBISS.SI-ID:293849600 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:30.11.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Preoblikovanje zalednih služb s pomočjo centra skupnih storitev : študija primera stanovanjskega sektorja v Severni Makedoniji
Izvleček:
Namen: Članek predstavlja inovativen pristop k preoblikovanju zalednih služb e-uprave z ustanovitvijo centra skupnih storitev na sektorski ravni. Zasnova/Metodologija/Pristop: Na študiji primera stanovanjskega sektorja v Severni Makedoniji avtorji dokazujejo, da je center skupnih storitev ustrezna rešitev za preoblikovanje zalednih služb e-uprave. Raziskovalni proces temelji na okviru, ki so ga Kettingers idr. podali za informacijsko podprte spremembe s celostnim, na podatkih temelječim pristopom. Ugotovitve: Članek opozarja na zapleten pretok informacij med posameznimi deležniki, obilico istih informacij in podatkov, zbranih od lokalnih deležnikov, ter obsežno breme za državljane in institucije. Preoblikovanje zalednih služb e-uprave z vzpostavitvijo centra skupnih storitev, kot je prikazano na študiji primera, odpravi težavo z redundanco podatkov, izrazito poenostavi pretok informacij in zmanjša obremenitev državljanov skladno z načelom »samo enkrat«. Vpliv v praksi: Članek prikazuje, da lahko z opazovanjem mreže vseh relevantnih deležnikov na ravni sektorja na podlagi pretoka osnovnih podatkov prepoznamo težave v zalednih službah, ki se ustrezno rešujejo z vzpostavitvijo centra skupnih storitev. To je lahko podlaga za nadaljnje študije o možnostih preoblikovanja zalednih procesov na sektorski ravni. Izvirnost/Vrednost: Študij, ki bi se nanašale na zaledne službe na sektorski ravni, v našem primeru v stanovanjskem sektorju, v strokovni literaturi skorajda ni zaslediti. Glede na pomanjkanje analiz, ki bi temeljile na pretoku informacij in vizualizaciji informacijskih tokov med sektorji (pred in po reformi), članek ponuja izviren prispevek k strokovni literaturi.

Ključne besede:e-uprava, zaledne službe, proces preoblikovanja, stanovanjski sektor, center skupnih storitev, načelo »samo enkrat«

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj