izpis_h1_title_alt

Motivacija za izobraževanje in usposabljanje generacije Y in Z v lesarstvu
ID Goropečnik, Luka (Avtor), ID Šenk, Rafael (Avtor), ID Jošt, Matej (Avtor), ID Čufar, Katarina (Avtor), ID Kropivšek, Jože (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,89 MB)
MD5: CB160457CBC9AE846E67EC5087C81EF0
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.uni-lj.si/les-wood/article/view/12088 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Z industrijo 4.0 vstopamo v digitalno dobo, kjer se bodo tudi v lesno predelovalnih podjetjih bistveno spremenile zahteve po znanjih in kompetencah. To vpliva tudi na izobraževanje na področju lesarstva. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kateri načini poučevanja in učenja najbolj motivirajo predstavnike generacije Y in Z, na različnih nivojih izobraževanja (od poklicnega izobraževanja do magistrskega študijskega programa) v lesarstvu, kakšen način izvedbe izobraževanja je zanje najprimernejši in kaj menijo o študiju na daljavo. V ta namen smo izvedli anketiranje s pomočjo družabnih omrežij in e-učilnice. Rezultati so pokazali, da anketirane najbolj motivira okolje, naravnano k razvoju, je varno in stabilno ter delo v delovni skupini, medtem ko si ne želijo tekmovalnega okolja. Med skupinami na različnih ravneh in načinih izobraževanja (redno, vseživljenjsko) nismo opazili večjih razlik v motivacijskih dejavnikih. Sicer pa glavno motivacijo učečih se v lesarstvu ne glede na generacijo predstavljajo notranje spodbude posameznika, medtem ko se zunanje spodbude med generacijami bolj razlikujejo

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje, lesarstvo, digitalna doba, motivacija, generacija Y, generacija Z
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 87-98
Številčenje:Let. 70, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-134391 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*814.7:630*812.7:630*174.7Larix decidua
ISSN pri članku:0024-1067
DOI:10.26614/les-wood.2021.v70n02a07 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:91777539 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.01.2022
Število ogledov:1085
Število prenosov:185
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Les
Skrajšan naslov:Les
Založnik:Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze
ISSN:0024-1067
COBISS.SI-ID:13940224 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:23.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Educational motivation of generation Y and Z in wood sector
Izvleček:
With Industry 4.0, we are entering the digital age, which will significantly change the profiles of employees and their necessary competencies. This also affects education in the field of wood related sector. The aim of the research was to find out which teaching methods in learning motivate representatives of generations Y and Z at different levels of education (from vocational to master degree education) in wood related sector, which way of education is most suitable and what they think about distance learning. To this end, we conducted a survey using social media and e-classroom. The results showed that learners are most motivated by an environment that strives for development, is safe and stable, and by teamwork, while they do not desire a competitive environment. We did not find much difference in motivational factors between groups at different levels of education and ways of education (full-time, lifelong). Otherwise, the main motivation of learners in woodworking, regardless of generation, is the internal incentives of the individual, while the external incentives differ more between generations

Ključne besede:education, wood sector, digital age, motivation, generation Y, generation Z

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P4-0015
Naslov:Les in lignocelulozni kompoziti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj