izpis_h1_title_alt

Digitalizacija in COVID-19 : večja uporaba sistema za upravljanje učenja na primeru Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani
ID Turk, Tomaž (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (431,99 KB)
MD5: BE1986FB661FDBA419881B247BA63476
URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://ojs.ebrjournal.net/ojs/index.php/ebr/article/view/817 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Na osnovi podatkov o dostopih do sistema Canvas smo analizirali njegovo dnevno uporabo, kjer nas je zanimalo povečanje uporabe zaradi ukrepov proti covidu-19. Uporaba sistema tako pri študentih kot pri učiteljih se je v preteklih dveh študijskih letih povečevala zaradi uspešnega privzemanja, zato smo skušali razmejiti vpliv uspešnega privzemanja od vpliva ukrepov proti covidu-19. Uporaba modelov ARIMAX pokaže, da je razmejitev med obema vplivoma jasna za dnevno število vzpostavljenih sej ter za število študentov, ki so bili v dnevu aktivni. Število predmetov, do katerih so dostopali učitelji na dan, je v obdobju covida-19 precej naraslo, pri študentih pa se to povečuje z uspešnim privzemanjem, zato pandemija na to ni značilno vplivala. Podobno se pri študentih iz leta v leto povečuje število dostopov do kvizov in nalog, učitelji pa so v obdobju covida-19 na kvizih in nalogah delali bistveno intenzivneje. Pri študentih se je dolžina sej med ukrepi proti covidu-19 občutno podaljšala, pri pedagoških delavcih pa tega podaljšanja ni bilo opaziti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:univerze, izobraževanje, digitalizacija, sistem za upravljanje učenja, privzemanje informacijske tehnologije, analiza časovnih serij, ARIMA, covid-19
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 183-193, 215
Številčenje:Vol. 22, pos. št.
PID:20.500.12556/RUL-128184 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378.4
ISSN pri članku:1580-0466
COBISS.SI-ID:67768579 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.07.2021
Število ogledov:1954
Število prenosov:215
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Economic and business review
Skrajšan naslov:Econ. bus. rev
Založnik:Ekonomska fakulteta
ISSN:1580-0466
COBISS.SI-ID:103864832 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:01.01.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digitalization and COVID-19
Ključne besede:universities, izobraževanje, digitalization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj