izpis_h1_title_alt

Identifikacija porabnikov z blagovno znamko : vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
ID Kolbl, Živa (Avtor), ID Saračević, Selma (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (305,76 KB)
MD5: 5C56A716D902FE4A0B8EC61F280C77EF
URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://ojs.ebrjournal.net/ojs/index.php/ebr/article/view/812 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Odnos med porabniki in blagovnimi znamkami je pomembno raziskovalno področje v trženju. Ugotovitev, da porabniki z blagovnimi znamkami tkemo odnose, podobne medčloveškim, je spremenila tok raziskovanja v trženju, ki se od takrat usmerja tudi v proučevanje odnosov med porabniki in blagovnimi znamkami. Na osnovi porabnikove potrebe po edinstvenosti in modela stereotipov iz socialne psihologije ugotavljamo, kako porabnikova potreba po edinstvenosti in njegovi stereotipi o tipičnih uporabnikih blagovne znamke vplivajo na njegovo identifikacijo z blagovno znamko. Ugotovitve raziskave, ki v središče postavlja porabnikove najljubše blagovne znamke, kažejo, da je za identifikacijo porabnika z blagovno znamko z vidika edinstvenosti pomembna drugačnost blagovne znamke, z vidika stereotipov pa kompetentnost tipičnih uporabnikov blagovne znamke. Na podlagi raziskave predstavljamo smernice za skrbnike blagovnih znamk, ki želijo s porabniki stkati močne vezi na podlagi identifikacije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, potrošnik, blagovne znamke, identifikacija porabnikov, blagovna znamka, potreba po edinstvenosti, stereotipi, tipični uporabniki znamke
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 93-109, 211
Številčenje:Vol. 22, pos. št.
PID:20.500.12556/RUL-128177 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
ISSN pri članku:1580-0466
COBISS.SI-ID:67765763 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.07.2021
Število ogledov:1240
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Economic and business review
Skrajšan naslov:Econ. bus. rev
Založnik:Ekonomska fakulteta
ISSN:1580-0466
COBISS.SI-ID:103864832 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:01.01.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer brand identification
Ključne besede:marketing, consumer, brands

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj